(Воєнно-дипломатична академія імені Євгенія Березняка, 2019) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Будко, Людмила Василівна; Шульга, Тетяна Валеріївна; Akmaldinova, Oleksandra; Budko, Liudmyla; Shulga, Tetiana
Стаття присвячена розгляду особливостей мовної підготовки сучасних авіаційних спеціалістів нового покоління, що характеризується створенням мовного середовища з впровадженням передових інформаційних технологій, які сприяють самомотивації, саморозвитку та самовдосконаленню студентів. У статті зазначається особлива роль компетентнісного підходу у формуванні ключових мовних компетенцій.
На сьогоднішній день англійська мова зачіпає багато професійних сфер діяльності. Авіаційна сфера не стала винятком. Міжнародна організація цивільної авіації (ІКАО) рекомендує пілотам і диспетчерам УВС здійснювати всі переговори між собою англійською мовою, оскільки історично склалося так, що англійська мова є міжнародною мовою. На новому етапі розвитку авіації обов'язковою умовою здійснення безпеки польотів є високі, конкретизовані вимоги до рівня мовної підготовки на основі обов'язкового тестування і сертифікації.