Міжнародна науково-технічна конференція "АВІА". Тези кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Міжнародна науково-технічна конференція "АВІА". Тези кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування by Subject "бренд"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemТоварний знак - твір сучасного графічного мистецтва(Національний авіаційний університет, 2006) Кравченко Олег Вадимович; Кравченко Олег Вадимович; Kravchenko OlegМистецтво створення товарних знаків потребує не тільки творчого натхнення чи вдалих відкриттів, а й організації процесу проектування, тяжкої праці і чіткого розуміння вимоги оригінальності - основного фактора ринкової ефективності і юридичного захисту знака, як тонкого і переконливого засобу реклами, засобу просування продукції на ринок, засобу захисту фірми від недобросовісної конкуренції. Необхідно так планувати створення сильних знаків, щоб використати всю зібрану інформацію не тільки про товар, послуги і підприємства, але і про саме головне - покупців. Необхідно володіти всім багатством і гнучкістю мови, щоб маніпулювати механізмом семантики для створення наймилозвучніших, найвиразніших, найдійовіших, а значить таких, що одразу і надовго залишаються в пам'яті, знаків.