Кафедра авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58724
News
Відповідальний за розділ: Провідний фахівець кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів інституту інформаційно-діагностичних систем Шугалєй Людмила Петрівна. E-mail: shugaley2005@ukr.net
Browse
Browsing Кафедра авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) by Subject ", інерціально-супутникова система навігації"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Корекція платформних інерціальних навігаційних систем від супутникової навігаційної системи(Національний авіаційний університет, 2024-06-12) Мушкєй, Андрій ІвановичІнтегровані інерційні супутникові навігаційні системи починають займати Основне місце в побудові сучасних бортових навігаційних систем, заснованих на використанні досягнень алгоритмічного програмного забезпечення з використанням оптимальної оцінки, ідентифікації та управління. Комітет ІКАО з майбутніх навігаційних систем визначив обов'язкове використання супутникових навігаційних систем у поєднанні з INS. Таким чином, в даний час інтегрована інерційна супутникова навігаційна система є основним інформаційним ядром сучасного навігаційного комплексу у всіх галузях авіації. Фільтрація по Калману, безумовно, найбільш приваблива при вирішенні складних завдань обробки інформації в інерційних супутникових навігаційних системах. Однак використання фільтрів Калмана пов'язане з деякими труднощами при практичному застосуванні, встановленими на літаку, які можуть призвести до невідповідностей («збоїв»), особливо в процесі розрахунку. Метод обробки однорідної інформації насправді добре зарекомендував себе в сучасних бортових комплексах. Зокрема, метод взаємної компенсації з неоптимальною фільтрацією. Доцільність застосування компенсаційних методів при обробці інформації в інерційних супутникових навігаційних системах пояснюється тим, що вимірювання параметрів навігації в даному випадку здійснюється лічильниками на основі різних фізичних принципів, і при цьому похибки цих лічильників знаходяться в різних частотах. Крім того, створення такої інтегрованої архітектури МКС вимагає мінімальних змін апаратного та програмного забезпечення існуючого авіаційного обладнання, особливо при використанні на існуючих платформах з жовтня безазимутальними платформами, такими як I-11 та C-050.