Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.06
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.06 by Subject "629.735.33"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemКонструктивно-технологічні методи забезпечення ресурсу планера літака в зонах функціональних отворів(2016) Семенцов, Віктор ФедоровичДисертаційна робота присвячена розробленню конструктивно-технологічних методів забезпечення ресурсу планера літака в зонах функціональних отворів. Виконано наукове обґрунтування методів забезпечення ресурсу планера літака в зонах функціональних отворів. Розроблено метод аналізу впливу потовщення, розкочування, дорнування, обтиску на характеристики локального НДС конструктивних елементів планера літака в зоні функціональних отворів з урахуванням історії навантаження. Для вибору параметрів конструктивно-технологічних методів оброблення елементів конструкції планера літака в зонах функціональних отворів виконані числові дослідження параметрів локального НДС конструктивних елементів у зоні отворів за допомогою системи інженерного аналізу ANSYS. Досліджено вплив величини потовщення, форми отворів, розташування отворів відносно один одного, розкочування, дорнування і бар'єрного обтиснення конструктивних елементів планера літака в зонах функціональних отворів на характеристики локального НДС. Проведено експериментальні дослідження впливу методів оброблення на втомну довговічність, які показали, що розроблені конструктивно-технологічні методи оброблення конструктивних елементів планера літака в зоні функціональних отворів розкочуванням, дорнуванням стінок отворів, бар'єрним обтисненням у вигляді лунок сегментної конфігурації дозволяють забезпечити регламентовані ресурсні характеристики конструктивних елементів планера літака в 1,3 – 6,3 рази. Розроблено технологію та засоби оснащення процесів оброблення конструктивних елементів планера літака в зонах функціональних отворів розкочуванням, дорнуванням і бар’єрним обтисненням.
- ItemМетодологія проектування модифікацій військово-транспортних літаків при глибоких змінах у крилі та силовій установці(Національний авіаційний університет, 2020-11) Лось, Олександр Васильович; Los, Aleksandr VasilevichДля етапу попереднього проектування модифікацій військово-транспортних літаків (ВТЛ) розроблено й апробовано нову методологію формування параметрів ВТЛ, структуру якої утворюють нові поняття, методи й моделі: – поняття коефіцієнта еліптичності трапецієподібного крила і метод його визначення; – метод геометричного перекомпонування ізольованого трапецієподібного крила з урахуванням коефіцієнта його еліптичності; – метод уточнення компонування системи несних поверхонь «крило + агрегати хвостового оперення» з урахуванням геометричного перекомпонування крила; – як критеріальна база до структури методології входять моделі: • мінімізації індуктивного опору крила і всієї системи несних поверхонь; • узгодження модифікаційних змін у крилі та силовій установці на основі показника паливної ефективності. З урахуванням цих методів і моделей на етапі попереднього проектування сформовано й реалізовано параметри в таких модифікаціях як Ан-132Д, Ан-178 і Ан-188, що забезпечує конкурентоспроможність цих літаків на світових ринках.