Політ. Міське, промислове, цивільне та транспортне будівництво 2022
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54745
Browse
Browsing Політ. Міське, промислове, цивільне та транспортне будівництво 2022 by Subject "аеропорт"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особливості розвитку аеропортів, розташованих у межах міста(Національний авіаційний університет, 2022-04-05) Ковальчук, ІгорПриаеродромні території мають особливий статус територій з обмеженою забудовою. Разом з тим вони є потенційними резервами земель, які, за відповідних умов, можуть бути використані для розвитку аеропортів. Матеріали – карта приаеродромної території та схема перспективного розвитку Міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) імені Ігоря Сікорського. Методи – вивчення картографічних матеріалів; опрацювання відомостей про перспективи розвитку аеропорту та забудови територій, наближених до аеропорту.Item Розробка проєктних рішень при реконструкції патрульної дороги Миколаївського міжнародного аеропорту(Національний авіаційний університет, 2022-04-05) Дружинська, О.Міжнародний аеропорт Миколаїв входить до групи великих аеропортів півдня України, є точкою перетину семи повітряних трас, що з’єднують Західну Європу з Центральною Азією і Близьким Сходом, та невіддільною частиною транспортної галузі Миколаївської області. Має потенціал стати сервісним вузлом по прийманню, відправленню жителів і гостей області авіатранспортом у великі міста України та Європи, центром транспортної логістики в регіоні, тобто в нього є вплив на розвиток інших галузей економіки області, зокрема галузі туризму. Мета дослідження – розробити реконструктивні заходи для патрульної ділянки дороги Миколаївського міжнародного аеропорту.Item Сучасний стан та перспективи розвитку функціонально-просторової організації транспортно-пересадочних вузлів на території аеропортів м. Києва(Національний авіаційний університет, 2022-04-05) Пустовойт, РусланЗбільшення кількості пасажирів у терміналах аеропортів призводить до виникнення проблем їх переміщення як в аеровокзальному комплексі, так з аеропорту або в аеропорт. В сучасних умовах, транспортний зв’язок між аеропортом та містом забезпечується в основному автомобільними дорогами, залізницею (лініями метрополітену) та в окремих умовах водними шляхами сполучення. Варіативність вільного та комфортного вибору транспорту забезпечує термінальний транспортний вузол, який об’єднує всі види наземного транспорту, що обслуговує аеропорт. Від просторово-планувальної організації транспортного хабу залежить: раціональність розподілення пасажиропотоків на аеровокзальній площі; комфортність пересадки між різними видами транспорту; ефективність, щодо економічного використання території аеропорту; доступність транспортного обслуговування та забезпечення висо-кошвидкісного сполучення між аеропортом та містом. Мета дослідження полягає в проведенні аналізу вітчизняного досвіду щодо формування транспортно-пересадочних вузлів та виявленні сучасного стану та перспективи розвитку їхньої функціонально-просторової організації.