Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки by Subject "CRM"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemРозробка CRM системи кредитно-фінансової організації(Національний авіаційний університет, 2021-06) Гайдучик, Андрій ІвановичСучасні умови розвитку прикладних інформаційних систем вимагають постійного вдосконалення та адаптації до вимог клієнтів. Саме клієнтоорієнтовані CRM-системи є найбільш перспективними та актуальними для сучасного бізнесу. На сьогодні, конкуренція на всіх рівнях ринку досить висока. Компаніям, щоб мати перевагу в конкурентній боротьбі необхідно не лише залучати нових клієнтів, а й утримувати вже існуючих. Проблема утримання та розвитку існуючих клієнтів є інколи більш актуальною, ніж залучення нових. Щоб втримати клієнта необхідно враховувати його побажання та інтереси. Такий підхід до ведення бізнесу називається клієнтоорієнтованим. Проте за великого об’єму клієнтської бази врахування інтересів кожного клієнта є складно доступною метою. Рішенням даної проблеми є впровадження CRM системи. Ця абревіатура розшифровується як Customer Relationship Management, що в перекладі українською означає «управління взаємовідносин з клієнтами». CRM-модель взаємодії визначає, що центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а основними напрямками діяльності є заходи з підтримки ефективного маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Підтримка цих бізнес-цілей включає збір, зберігання і аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів, а також про внутрішні процеси компанії. Функції для підтримки цих бізнес-цілей включають продажі, маркетинг, підтримку споживачів і взаємовідносини клієнт - управління.