Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки by Subject "165.774:930.1(02)"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemМедіакультура в контексті цивілізаційного розвитку(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2015) Ороховська, Людмила АнатоліївнаДисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософських наук за спеціальністю 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2015. Дисертація репрезентує концептуалізацію феномену медіакультури. На основі культурно-історичного підходу до дослідження історично-конкретних форм системи медіакультури досліджено еволюцію мас-медіа як соціокультурного феномену та роль медіакультури в історичному поступі людства, виявлено системоформуючі функції цього феномену, його трансформуючий вплив на людину, соціальні групи та інститути суспільства. Особливу увагу приділено взаємовпливу медіакультури й інформаційної революції, що проявився в інформатизації медіакультури, посиленні влади телекратії, демасифікації та імперсоналізації мас-медіа і суспільства, уніфікації й стандартизації стилю та жанрів мас-медіа, атомізації суспільства, віртуалізації культури. Висновки дисертації актуальні для сучасної України, яка перебуває в умовах цивілізаційних викликів. Медіакультура, як підсистема суспільства, постає як цивілізаційний фактор, що приводить до зрушень у соціумі, культурі, духовному житті суспільства. Від рівня розвитку медіакультури залежить налагодження комунікації в суспільстві, створення символічної реальності, що репрезентує соціальні ідеали і почуття, конструювання соціально-політичних процесів і явищ через відповідну інтерпретацію подій та формування певної системи цінностей.