Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства by Subject "004:316.77:002(06)"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- ItemАспекти впровадження інноваційних комунікацій в управління організацій(Львівська політехніка, Львів, Україна, 2021) Божук, Людмила ВолодимирівнаУ статті розглядаються актуальні аспекти впровадження інноваційних комунікацій в управління організацій з метою створення ефективної інноваційної управлінської системи для вирішення як завдань адаптації до зовнішніх викликів та загроз, так і забезпечення сталого розвитку й вирішення визначених організаційних завдань
- ItemБлог як форма інтеграції обласних бібліотек для дітей України в цифровий інформаційно-комунікаційний простір(Видавництво Львівської політехніки, 2020) Халецька, Леся ПилипівнаНа основі вивчення сайтів 22 обласних дитячих бібліотек України, за винятком Донецької, Луганської обласних дитячих бібліотек, дитячих бібліотек АР Крим і м. Севастополь (тимчасово окуповані території) було досліджено блог як форму інтеграції обласних дитячих бібліотек до простору електронних комунікацій. Блоги почали створюватися від 2008 р. Блоги обласних бібліотек для дітей відрізняються різноманітністю тематики. Як правило, вони мають схожу структуру, мета створення блогу – активізація взаємодії бібліотеки з користувацькою аудиторією. Існує тенденція до створення спільних, корпоративних веб-ресурсів обласними бібліотеками для дітей. Серед проблемних питань – складність вимірювання ефективності функціонування блогів. Отже, створення бібліотеками блогів активізує комунікаційні можливості, сприяє повнішій реалізації інформаційно-комунікаційної, освітньої, просвітницької, виховної та інших притаманних бібліотекам функцій у суспільстві.
- ItemДокументування інтелектуальної власності: досвід України та США(Національний університет «Львівська політехніка», 2019) Клиніна, Тетяна СергіївнаNow humanity enters a new phase: the phase of the information society, therefore, the issue of documenting intellectual property has become increasingly common. In Ukrainian as well as American practice, we can observe a large heterogeneity of documents related to the field of intellectual products, and patent has a special and honorable place among them.
- ItemНапрями інформаційної діяльності Центру інформації та документації НАТО в Україні.(Львівська політехніка, 2023) Бем, Наталія Вікторівна; Bem, NataliiaІсторія відносин Україна-НАТО почалася восени 1991 р., проте в наші дні співробітництво України з НАТО набуло особливої актуальності. У 2019 році Україна заявила про незворотність європейського та євроатлантичного курсу та визначила План заходів з реалізації цього стратегічного курсу. Програма «Стратегія національної безпеки України» (2020) стала основою для поглиблення особливого партнерства між Україною та НАТО. Першою інформаційною установою НАТО в країні-партнері став Центр інформації та документації. Він є структурним підрозділом Департаменту публічної дипломатії штаб-квартири НАТО. Центр надає відкритий доступ до інформації широкому загалу та виконує певні інформаційні завдання: сприяє науковим дослідженням, консультує, фінансує реалізацію проектів українських громадян та організацій на теми, пов'язані з діяльністю НАТО. З 2014 року підтримує уряд України у збільшенні його комунікаційних можливостей у сфері стратегічних та кризових комунікацій.
- ItemРозвиток інтернет-комунікацій в контексті реалізації «Стратегії ІФЛА на 2019–2024 рр.»(Львівська політехніка, 2023) Халецька, Леся Пилипівна; Khaletska, LesiaРозглянуто розвиток інтернет-ресурсів та інтернет-комунікацій ІФЛА в контексті реалізації Стратегії ІФЛА на 2019-2024 рр. На основі аналізу звітів і діяльності ІФЛА зроблено висновок про те, що протягом 2020-2022 рр. відбувся відчутний поступ у розвитку інтернеткомунікацій ІФЛА під впливом внутрішніх (реалізація визначених «Стратегією ІФЛА на 2019–2024 роки» напрямів та ключових ініціатив) і зовнішніх (виклики пандемії COVID-19) чинників. Інтернет-ресурсами є оновлений вебсайт Федерації, сторінки у соціальних мережах «Інстаграм» і «Лінкедін», листування електронною поштою. Головними формами інтернет-комунікацій ІФЛА виступили: вебінари, телеконференції, онлайнтренінги, онлайн-спілкування, інтернетлистування, новинні повідомлення на вебсайті, дописи в соціальних мережах. Об’єднанням різноманітних платформ і форм інтернет-комунікації стало успішне проведення 17–19 серпня 2021 р. першого в історії Федерації Всесвітнього бібліотечного та інформаційного конгресу онлайн.
- Item«Стратегія ІФЛА на 2019–2024 рр.»: основні напрями та перші результати(Львівська політехніка, 2022) Халецька, Леся Пилипівна; Khaletska, LesiaРозглянуто основні стратегічні напрями, ключові ініціативи ІФЛА на 2019-2024 рр. та висвітлено перші результати їх реалізації. З’ясовано, що стратегічними напрямами діяльності ІФЛА є: зміцнення голосу бібліотек на глобальному рівні; розвиток та вдосконалення професійної практики; об’єднання та зміцнення професійної галузі; оптимізація організації ІФЛА. У межах кожного напряму виділено чотири ключових ініціативи, що забезпечують основу для проведення заходів, спрямованих на реалізацію Стратегії. У межах реалізації стратегічних напрямів діяльності ІФЛА протягом другої пол. 2019 – першої пол. 2021 рр. спостерігався поступ. Зокрема, реорганізовано систему управління ІФЛА; проведена значна робота зі збору, поширення інформації про заходи, вжиті бібліотеками у відповідь на пандемію COVID-19; активно використовувалися інтернет-платформи і ресурси організації; фінансову підтримку діяльності організації було забезпечено завдяки зусиллям членів Федерації, афілійованих членів, підтримці Фонду Білла та Мелінди Гейтс тощо. Зроблено висновок про успішні кроки ІФЛА протягом розглянутого періоду на шляху реалізації стратегії організації на 2019–2021 рр.
- ItemІмідж підприємства як складова ефективно-економічної діяльності(Національний університет «Львівська політехніка», 2022) Божук, Людмила Володимирівна; Bozhuk, LiudmylaУ статті обґрунтовується актуальність і необхідність формування позитивного іміджу підприємства як важливої складової його ефективно-економічної діяльності. Обґрунтовано необхідність використання іміджевої політики, спрямованої на формування позитивного іміджу підприємства. Відзначається важливість використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у позиціонуванні іміджу підприємства. Деталізовано використання інтернет-технологій, зокрема сайтів та соціальних мереж як ефективних інструментів позиціонування позитивного іміджу підприємства.