Колективні монографії кафедри авіаційної психології
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48970
Browse
Browsing Колективні монографії кафедри авіаційної психології by Subject "profesionální seberealizace"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особистісні детермінанти профеійної самореалізації науково-педагогічних працівників університетів України(Vědecká perspektiva, 2021) Отич, Олена Миколаївна; Otec, ElenaВ умовах модернізації системи вищої освіти України посилюється увага до особистості та професійної діяльності науково-педагогічних працівників як головних суб’єктів освітньої діяльності у вищій школі. З огляду на це процес викладання розглядається не просто як трансляція педагогом певної інформації з метою формування у студентів відповідних компетентностей, але й водночас як процес його професійної самореалізації як фахівця у певній галузі наукових знань та освітньої практики, який здійснює відбір наукового контенту, адаптацію його до освітніх потреб і можливостей студентів, структурування змісту певної навчальної дисципліни та цікаве й доступне її викладання. Кожний з етапів цього процесу актуалізує певні особистісні якості науково-педагогічного працівника, які виступають детермінантами його професійної самореалізації у викладацькій діяльності, забезпечуючи якісний рівень її здійснення та задоволеність її результатами.Item Професійна самореалізація особистості у юридичній практиці(Vědecká perspektiva, 2021) Помиткіна, Любов Віталіївна; Романенко, Євген Олександрович; Pomitkina, Lyubov; Romaněnko, EugeneСуспільний добробут будь-якої країни визначається підтриманням життєдіяльності й функціонування громадян на основі правопорядку та ряду законів. Забезпечення цієї функції покладається на працівників в галузі юриспруденції та права. Професійна діяльність юриста складна й надзвичайно відповідальна, однак дуже необхідна для регулювання соціально-правових відносин між людиною і державою. Професійну діяльність юриста дуже часто пов’язують з діяльністю психолога, різниця лише в тому, що психолог допомагає вирішити проблему особистості за рахунок поглиблених знань природи психіки й індивідуальності людини, а юрист – допомагає вирішувати широке коло проблем особистості за рахунок знань безлічі законів і прав людини та суспільства. Зазначимо, що в обох спеціальностях спільним є прийняття рішень, однак валідність рішення в юридичній практиці перевіряється нормами й правилами, Конституцією даного суспільства та законами.Item Психологічна готовність до діяльності як умова професійної самореалізації студентів пілотів цивільної авіації(Vědecká perspektiva, 2021) Хохліна, Олена Петрівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Chochlina, Еlena; Čerňavská, SvitlanaУ психологічній літературі під поняттям «професійна самореалізація» розуміється соціалізований шлях гармонійного розвитку особистості, поєднаний зі здобуттям професійно-практичного та духовного досвіду в процесі отримання кваліфікації спеціаліста в період первинного професійного становлення (навчання у вищій школі) та вдосконалення фахового зростання в процесі виконання професійних ролей та обов’язків, що є невід’ємним атрибутом розкриття й здійснення особистісного професійного потенціалу.Психологічна готовність майбутніх пілотів цивільної авіації до професійної діяльності є однією з умов їх професійної самореалізації на етапі навчання у ЗВО. Розвиток психологічної готовності студентів до льотної праці потребує визначення суті та структури психологічної готовності, що ми ставимо за мету з’ясувати у даній роботі.Item Психологічні аспекти професійної самореалізації особистості юнацього віку(Vědecká perspektiva, 2021) Волошина, Валентина Віталіївна; Vološin, ValentinaВибір професії завжди є досить складним і водночас легким завданням для особистості. Адже необхідно обрати саме той виді діяльності який відповідами індивідуальним інтересам, переконанням, прагненням, сприятиме самореалізації й матеріальному благополуччю. Все більше молоде покоління прагне займатися тією професійною діяльністю яка має конкретний корисний результат, постійно тримає в тонусі, має глобальні масштаби і сприяє особистісному й професійному розвитку. За умови усвідомлення власної системи цінностей, розуміння здібностей, бажань і спроможностей такий особистісний вибір не викликає труднощів у майбутнього фахівця, підкріплюючись почуттям інтегративної цілісності, самоповаги і самодостатності. Труднощі ж породжуються в результаті особистісної аксіологічної невизначеності, при невизначному статусі ідентичності, низькому рівні самоінтересу і саморозуміння, зовнішній вмотивованості до професійної діяльності студента тощо.