Browsing by Author "Rudenko, Vladyslava"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemТеоретичні аспекти реверсивної логістики(Національний авіаційний університет, 2021-04-08) Руденко, Владислава Олександрівна; Rudenko, VladyslavaЗагалом реверсивна логістика (РЛ) проявляється у економічній і екологічній площині. Економічний зміст РЛ характеризується організацією та перерозподілом товарів від точки споживання до точки походження. В той же час екологічне наповнення РЛ визначається забезпеченням руху товарів і тари від різних груп споживачів до різних груп виробників, з метою їх перероблення або коректної утилізації. При симбіозі цих аспектів утворюється похідна у вигляді використання вторинної сировини. А отже, найбільш повним та адекватним визначенням РЛ слід визнати розуміння її як процесу планування, реалізації та контролю логістичних товарних потоків, які при зворотному розподілі готової продукції обов’язково повертаються зі сфери обігу та споживання, з метою відновлення їх цінності чи коректної утилізації.
- ItemФормування ефективної системи мотивації персоналу авіаційних підприємств(Національний авіаційний університет, 2023-04-05) Руденко, Владислава; Rudenko, VladyslavaОднією із важливих складових ефективної роботи підприємства будь-якої зі сфер діяльності, зокрема і на підприємствах авіаційної галузі, є вдосконалення процесу управління персоналом на основі посилення мотивації в контексті формування систем стимулів, що спонукають сучасну людину до ефективної та високопродуктивної праці. Щоб побудувати ефективну систему мотивації персоналу авіаційного підприємства, потрібно ретельно підходити до її розроблення, адже не підкріплені відповідним аналізом заходи запровадження мотивації персоналу можуть призвести до додаткових витрат компанії, які не будуть мати ефекту, а саме не вплинуть на підвищення продуктивності праці працівників.
- ItemФормування ефективної системи мотивації персоналу авіаційних підприємств(Національний авіаційний університет, 2023-04-05) Руденко, Владислава; Rudenko, VladyslavaОднією із важливих складових ефективної роботи підприємства будь-якої зі сфер діяльності, зокрема і на підприємствах авіаційної галузі, є вдосконалення процесу управління персоналом на основі посилення мотивації в контексті формування систем стимулів, що спонукають сучасну людину до ефективної та високопродуктивної праці. Щоб побудувати ефективну систему мотивації персоналу авіаційного підприємства, потрібно ретельно підходити до її розроблення, адже не підкріплені відповідним аналізом заходи запровадження мотивації персоналу можуть призвести до додаткових витрат компанії, які не будуть мати ефекту, а саме не вплинуть на підвищення продуктивності праці працівників.
- ItemФормування системи логістичного обслуговування споживачів(Національний авіаційний університет, 2022-04-07) Руденко, Владислава Олександрівна; Rudenko, VladyslavaДля успішного функціонування на ринку підприємства повинні підтримувати постійний контакт зі своїми споживачами, вивчаючи їх запити та задовольняючи їх потреби. Споживач є ключовим чинником, що формує вимоги до системи обслуговування. Актуальність проблеми полягає в тому, що логістичне обслуговування споживачів в наш час є не досить досконалим та має певні проблеми і недоліки. Можемо зазначити, що пов’язано це передусім з невдалим використанням принципів логістики в управлінні логістичним обслуговуванням, що потребує удосконалення існуючої системи логістичного обслуговування споживачів.