Browsing by Author "Radchenko, Anna Anatolyevna"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemКонтент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу(Національний авіаційний університет, 2019-04) Радченко, Ганна Анатоліівна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Саідова, Ганна Олександрівна; Саидова, Анна Александровна; Saydova, Anna AleksandrovnaУ статті розглянуто тенденції розвитку контенту як складової просування бізнесу. Обґрунтовано причини популярності контент-маркетингу, наведено його основні характеристики. Визначено контент-маркетинг як окреме поняття в процесі просування бренду. Проаналізовано використання організаціями різних типів контент-маркетингу сьогодні, найбільш популярні соціальні мережі серед користувачів в Україні для сприятливого розміщення контенту та ведення бізнеспрофілів. Визначено основні критерії успішності контент-стратегії. Опрацьовано результати ефективності контент-маркетингу на підприємствах, проаналізовано оцінки маркетологами успіху контент-маркетингу їх організацій. Обґрунтовано залежність ефективності контент-маркетингу від витрат у часі та фінансових інвестицій. Надано кінцеві висновки та прогнози розвитку контентмаркетингу.
- ItemНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Діджиталізація маркетингових стратегій»(Національний авіаційний університет, 2021-05-13) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna AnatolyevnaМетою викладання дисципліни є поглиолене вивчення концепцій та наукового обґрунтуванню технік реалізації професійної діяльності в умовах розвитку нових форм маркетингової діяльності та технологій ведення бізнесу в цифровому середовищі, практичне застосування набутих умінь та навичок у сучасному бізнесі. Завданнями вивчення навчальної дисципліни с: - отримання здобувачами вищоі'освіти здатності аналізувати теоретичні та прикладні аспекти, дослідження форм й методів вітчизняного та світового досвіду в сфері маркетингу та цифрових технологій; -отримання знань щодо сутності маркетингових стратегій, моделей бізнесу, комунікаційних моделей, тощо, в умовах цифрового середовища; - вивчення особливостей створення цифрової цінності. Формування стратегічного підходу до роботи з цільовою аудиторією; -уміння застосовувати на практиці навики управління потоками клієнтів з урахуванням особливостей управління клієнтським досвідом (customer experience) на цифрових ринках.
- ItemОсобливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України(Національний авіаційний університет, 2018) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Колбушкін, Юрій Петрович; Колбушкин, Юрий Петрович; Kolbushkin, Yurii Petrovych; Томчук, АнастасіяУ статті розглянуто основні тенденції розвитку пивоварної галузі в Україні. Визначено основних гравців на ринку, обсяги випуску та величину використання виробничих потужностей підприємств, зайнятих броварством. Досліджено обсяги експортно-імпортних операцій у галузі. Проаналізовано рівень цін на пивну продукцію в Україні та інших країнах світу. Визначено роль крафтових пивоварень та представлено прогноз їх розвитку в майбутньому. Встановлено, що в 2017 р. крафт зайняв приблизно 1% ринку в Україні та є майбутнім українського пивного ринку та першим кроком до формування культури споживання напою. Проаналізовано особливості законодавчого регулювання, а саме обмеження влади щодо рекламної діяльності пивзаводів, упровадження вимог до перебрендування продукції, введення нових правил ліцензування та появу пільг на ліцензію, а також обмеження на рівні міськрад, що стосуються заборони продажу алкоголю в установлений час доби.
- ItemФормування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем(Національний Авіаційний Університет, 2019-09) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріївна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna YuryevnaСтаття спрямована на пошук сучасних підходів до управління маркетингом територій, спираючись на методологію теорії обмеження систем. Проведено аналіз загальних підходів до визначення поточного стану території і впливу чинників зовнішнього середовища на її функціонування. Проаналізовано шляхи формування комплексу маркетингу відповідно до стратегічного спрямування розвитку території. Обґрунтовано необхідність застосування принципів і методів теорії обмеження систем у практиці управління маркетингом територій. Запропоновано підхід до формування механізму управління маркетингом територій відповідно до існуючого інструментарію теорії обмеження систем.
- ItemФормування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем(Національний авіаційний університет, 2019-09) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріівна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna YuryevnaСтаття спрямована на пошук сучасних підходів до управління маркетингом територій, спираючись на методологію теорії обмеження систем. Проведено аналіз загальних підходів до визначення поточного стану території і впливу чинників зовнішнього середовища на її функціонування. Проаналізовано шляхи формування комплексу маркетингу відповідно до стратегічного спрямування розвитку території. Обґрунтовано необхідність застосування принципів і методів теорії обмеження систем у практиці управління маркетингом територій. Запропоновано підхід до формування механізму управління маркетингом територій відповідно до існуючого інструментаріютеорії обмеження систем.