Browsing by Author "Pomytkina, Liubov"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item From socialization to individuality in the modernization process(Національний авіаційний університет, 2020-03-26) Tatlilioğlu, Kasım; Pomytkina, LiubovAlthough modernity started as a Western process, it influenced the other parts of the world. Modern societies faces the problem of individual human beings’ alienation to their self, society and the nature. Today people is being transformed from sociality into individuality, and then into a simple imaginary image, which forces him/her to destroy his connection with physical, emotional, psychological and social dimensions. Individuality is the state or quality of being an individual; particularly of being a person separate from other people and possessing their own needs or goals, rights and responsibilities. From the 17th century on, individual indicates separateness, as in individualism. Being a modern country means taking the problems of modernity as well as its positive results. Modernity has brought to individuals some drastic results as well. Today people live in a very risky environment, they do not feel themselves secure, they are more narcisistic, they are more isolated, their relations are very temporary and artificial, they are alienated to themselves, to each other and to their environment.Item Конструктивні чинники розвитку вищої освіти в умовах після пандемії та війни: досвід України(Національний авіаційний університет, 2023-12) Ковтун, Олена Віталіївна; Kovtun, Olena; Мельник, Наталія Іванівна; Melnyk, Nataliia; Помиткіна, Любов Віталіївна; Pomytkina, Liubov; Ладогубець, Наталія Віталіївна; Ladohubets, Nataliia; Кокарєва, Анжеліка Миколаївна; Kokarieva, АнжелікаСистема вищої освіти України зазнала значних викликів через пандемію COVID-19 та воєнну агресію рф, з-поміж них: втрата чи руйнування освітньої інфраструктури, втрата людського капіталу, неможливість забезпечення нормального функціонування системи освіти через безпекові ризики та ін. Водночас відзначаються й певні позитивні тенденції щодо стабілізації та розвитку вищої освіти в Україні у цей складний період. Мета статті полягала у визначенні та обґрунтуванні конструктивних чинників розвитку вищої освіти України в умовах після пандемії та війни. Методи дослідження: аналіз статистичних даних українських та європейських центрів аналітичних і наукових досліджень; положень міжнародних організацій про підтримку української освітньої та наукової спільноти в умовах війни; систематизація фактичного матеріалу щодо моніторингу конструктивних чинників розвитку системи вищої освіти; формування висновків щодо основних конструктивних чинників розвитку вищої освіти України в умовах після пандемії та воєнного стану. Результати полягають у визначенні номенклатури конструктивних чинників розвитку вищої освіти в умовах після пандемії та воєнного стану: 1) адаптивність та гнучкість системи вищої освіти, ефективне інституційно правове регулювання системи вищої освіти в умовах воєнного стану; 2) вдосконалення технологічної інфраструктури, оптимізація підходів до організації освітнього процесу, запровадження інноваційних методів навчання, поглиблення цифровізації освіти; 3) оновлення української науки, інтеграція вищої освіти України до європейського освітнього та дослідницького простору; 4) зміцнення стійкості освітянської спільноти. Висновки. Системі вищої освіти України більшою мірою вдалося впоратися з викликами після пандемії та воєнного стану. Прийняті управлінські рішення спрямовані на максимальне збереження системи від можливих суттєвих втрат і можуть розглядатися як оптимальні для системи вищої освіти. В умовах воєнного стану вітчизняні заклади вищої освіти оперативно відреагували на складну ситуацію, своєчасно адаптувалися до нових вимог і розробили та реалізували адекватні заходи для переходу на дистанційні й змішані моделі організації освітнього процесу, використовуючи сучасні цифрові технології. У науково-дослідницькій діяльності відбувається зміцнення інституційно правових засад провадження науково-інноваційної діяльності, відзначається осучаснення напрямів наукового дослідження, тенденції до формування та реалізації нових наукових та інноваційних проєктів в межах програм ЄС, підтримка національної та міжнародної академічної мобільності студентів і викладачів та інItem Мотиваційні чинники прийняття рішень щодо життєвої самореалізації особистості(Національний авіаційний університет, 2023-04) Помиткіна, Любов Віталіївна; Pomytkina, LiubovМаючи багатолітній досвід роботи в вищих навчальних закладах, приходимо до висновку, що рівень самосвідомості юнаків і дівчат знаходиться на рівні нижче середнього. І лише 20-25% студентської молоді, знають чого хочуть, і які шляхи досягнення, тобто їх можна назвати самосвідомими. Інші 80% перебувають у стані так названого очікування, пливуть за течією й вірять, що хтось чи щось їм піднесе готові рішення про їх життєвий шлях. Тому вважаємо за необхідне розробити алгоритм життєвого самовизначення, який може допомогти молоді "відкрити очі", "прокинутися" й розпочати власну життєву самореалізацію.