Browsing by Author "Polous, Olga Viktorivna"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Management of the development of human capital of the airline using personnel logistics tools(EDP Sciences, 2019) Смерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Kolbushkin, Yurii Petrovych; Mikhnenko, Anatoly Mykhailovych; Polous, Olga ViktorivnaThe article deals with the main approaches to the definition of “personnel logistics”. The study of approaches to the definition of “personnel logistics” can reveal the lack of a unified approach to its understanding. The expediency of using personnel logistics tools in managing the development of human capital of the enterprise is established. The human capital of the enterprise is in constant motion, varying in size and structure, it can be said that to create a system for managing the development of human assets of the enterprise appropriate to apply a logistic approach. The sectoral features of airline personnel management are presented. The system of management of development of human capital of the airline with the use of personnel logistics tools is offered. The process approach to the system allows constructing an adaptive personnel management system with feedback on the basis of the logistic concept, since these processes act as objects of management of this scientific direction. The technologies of management of development of human capital of the airline with the use of personnel logistics tools are systematized.Item Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Партнерство стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності»(Національний авіаційний університет, 2021-05-13) Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olga Viktorivna; Полоус, Ольга ВикторовнаДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь щодо управління партнерством стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності, що формують профіль фахівця в галузі управління та адміністрування. Метою дисципліни є формування у здобувачів теоретичних знань, розуміння методології і концепції та набуття практичних умінь і навичок щодо методичного підгрунтя партнерство стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності у контексті його використання в процесі управління підприємствами. Завдання вивчення дисципліни: систематизування у здобувачів вищої освіти системи сучасних знань і уявлень в області теорії і практики концепцій сталого розвитку та управління партнерством зі стейкхолдерами, соціально-відповідального маркетингу як підґрунтя розвитку соціально-екологічного ведення бізнесу; розвиток у здобувана навичок самостійного надбання і використання в професійній діяльності знань щодо партнерства стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності; удосконалення здобувачем вміння дослідження закономірностей розвитку і функціонування суб’єктів господарювання на засадах концепції соціально-відповідальності бізнесу та його інструментів, зокрема екологічного менеджменту та управління відносинами зі стейкхолдерами.