Browsing by Author "Orokhovska, Liudmyla"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
- ItemEducational and methodological complex of discipline "Social-market communications" for the English-language project(National Aviation University, 2021) Orokhovska, Liudmyla; Ороховська, ЛюдмилаThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of the organization of social and market communications. The purpose of mastering theoretical and basic knowledge, assimilation of the main provisions and approaches of the peculiarities of the organization of social and market communications and the formation of students' ability to apply these tools and methods in practical activities.
- ItemTrends and prospects for the world economy and international economic relations(Polish Eonomic Society, 2020) Simakhova, Anastasiia; Polous, Olga; Orokhovska, Liudmyla; Koshetar, Uliana; Salkova, Iryna; Zhavoronkova, Galyna; Zhavoronkov, Volodymyr; Kovalenko, Nataliia; Mykhalchenko, Inna; Miziuk, Svitlana; Kniazieva, Tetiana; Radchenko, Hanna; Сімахова, Анастасія; Полоус, Ольга; Ороховська, Людмила; Кошетар, Уляна; Салькова, Ірина; Жаворонкова, Галина; Жаворонков, Володимир; Коваленко, Наталія; Михальченко, Інна; Мізюк, Світлана; Князєва, Тетяна; Радченко, ГаннаCollective monograph devoted to the analysis of transformations in the world economy in the era of globalization. Studies have consistently taken into account that the processes of transnationalization of the economy affect the economic activities of all countries, strengthen and strengthen global economic relations, transform the social structure of society. However, economic development also causes a number of negative trends and threats in the field of environment, which requires the coordination of efforts of the world community to prevent environmental disasters. The monograph presents the research results showing that economic development and socio-political transformations in Ukraine raise a number of issues, the solution of which will depend on the further progress of Ukrainian society, its inclusion into the circle of developed economies. The monograph can be useful for scientists, teachers, doctoral students, graduate students, undergraduates and all who are interested in the problem of indirectness of society in the economic sphere. The research results are published by the authors in the original language. The published materials reflect the authors' own opinion and scientific position and may not coincide with the editors' point of view. The authors are responsible for the content of the materials.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Міжнародний маркетинг" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2021) Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaДана навчальна дисципліна є дисципліною циклу професійної підготовки, теоретичною та прикладною основою сукупності знань та вмінь, що формують управлінський профіль фахівця в сфері міжнародної економічної діяльності. Метою навчальної дисципліни є надання майбутнім економістам системи сучасних знань про міжнародний маркетинг як про концепцію внутріфірмового управління і цілісну систему організації закордонної діяльності, яка спрямована на рішення задач фірми з організації виробництва і пропозиції товарів і послуг на зовнішніх ринках, що найбільше задовольняють потреби активних і потенційних покупців на зарубіжних ринках і забезпечують таким чином міжнародну конкурентоспроможність фірми.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Соціально-ринкові комунікації"(Національний авіаційний університет, 2021) Ороховська, Людмила; Orokhovska, LiudmylaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей організації соціально-ринкових комунікацій. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння основних положень та підходів про особливості організації соціально-ринкових комунікацій та формування у студентів уміння застосовувати ці інструменти та методи у практичній діяльності.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Управління продажами на міжнародних ринках" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2022) Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і комерційної діяльності. Метою є формування компетентностей в пізнанні теоретичних та методичних основ формування системи продажу, створення і функціонування маркетингових каналів; управління торговим персоналом.
- ItemНавчально-методичний комплекс переддипломної практики(Національний авіаційний університет, 2022) Салькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaПереддипломна практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Переддипломна практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».
- ItemНавчально-методичний комплекс переддипломної практики для електронного маркетингу(Національний авіаційний університет, 2022) Ороховська, Людмила; Радченко, Ганна; Orokhovska, Liudmyla; Radchenko, HannaПереддипломна практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної роботи здобувача першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Переддипломна практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Електронний маркетинг».
- ItemНавчально-методичний комплекс професійно-маркетингової практики(Національний авіаційний університет, 2021) Салькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaПрофесійно-маркетингова практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Професійно-маркетингова практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».