Browsing by Author "Malakhivska G.V."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу(Національний авіаційний університет, 2019-05-31) Малахівська, Ганна Володимирівна; Malakhivska G.V.Дисертацію присвячено поглибленню теоретичних засад та вдосконаленню методичних підходів щодо управління лояльністю клієнтів авіакомпанії на засадах соціально-відповідального маркетингу. У роботі отримали розвиток теоретичне поняття «управління лояльністю клієнтів», загальна класифікація типів лояльності споживачів, методичний підхід до оцінки ризиків втрати клієнтів авіакомпанії. В процесі дослідження обґрунтовано концептуальні положення процесу управління лояльністю клієнтів на засадах соціально-відповідального маркетингу, уточнено інтерпретацію економічної категорії «лояльність споживачів в системі соціально-відповідального маркетингу» на підставі визначення загальних та специфічних ознак поняття лояльності, методичний підхід до оцінки впливу лояльності клієнтів на ефективність господарської діяльності підприємства, науково-практичний підхід до організації управління лояльністю клієнта авіакомпанії в системі соціально-відповідального маркетингу на основі впровадження CRM системи.