Browsing by Author "Kuzmych, Oleksandra"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemInstallation as a modern form of influence on the consciousness of the individual(Національний авіаційний університет, 2022-05-19) Kuzmych, Oleksandra; Кузьмич, Олександра ВалентинівнаThe most popular stereotype about contemporary art is the following:it is incomprehensible, closed, somewhat provocative, and does not require much effort from the artist. However, since it appeared, more and more people are becoming interested in it, looking into its philosophy as it concerns us directly. Contemporary art expresses the world we live in. Modern art exists not just for the sake of art but for the impact it produces on people at large.
- ItemРозвиток властивостей уваги у дошкільнят засобами ігрових технік(Національний авіаційний університет, 2023-12) Патруль, Марія Вікторівна; Patrul, Mariia; Кузьмич, Олександра Валентинівна; Kuzmych, OleksandraУ статті представлено результати теоретичного аналізу властивостей уваги та емпіричного дослідження розвитку властивостей уваги дошкільників засобами ігрових технік. Мета дослідження теоретично проаналізувати, емпірично дослідити особливості розвитку властивостей уваги у дошкільнят, розробити та впровадити корекційну програму розвитку властивостей уваги у дошкільнят засобами ігрових технік. Процедура дослідження базувалася на комплексі теоретичних, емпіричних та статистичних методів дослідження. Під час теоретичного дослідження були застосовані теоретико-методологічний аналіз, синтез порівняння, систематизація та узагальнення наукової літератури з проблеми дослідження властивостей уваги. На етапі емпіричного дослідження використовувалися спостереження, бесіди, тестування, експеримент, що включав констатувальну та формувальну частини. На етапах констатувального та формувального експериментів були використані спеціальні психодіагностичні методики: для діагностування властивостей уваги у дошкільнят - «Тест П'єрона-Рузера» на виявлення рівня концентрації уваги; методика «Коректурна проба Б. Бурдона» на виявлення рівня стійкості уваги; методика «Знайди і порахуй фігури» для визначення рівня обсягу уваги. Обробка експериментально отриманих даних здійснювалась за допомогою методів математичної статистики: критерій Колмогорова Смірнова для визначення типу розподілу даних, метод порівняння груп (U Манна-Уітні для порівняння двох незалежних вибірок). Результати. В ході емпіричного дослідження розвитку властивостей уваги дошкільників засобами ігрових технік було виявлено високі рівні властивостей уваги по наступним показникам: концентрація уваги – 50% респондентів; стійкість уваги – 45%; обсяг уваги – 55%. Середні рівні: концентрація-40% респондентів; стійкість-45%; обсяг-35%. Низькі рівні властивостей уваги: концентрація-10%; стійкість-45%, обсяг-10%. Отже, наступним етапом була створена та проведена корекційна програма розвитку властивостей уваги за допомогою засобів ігрових технік. А також, за допомогою математичної обробки даних була проведена оцінка ефективності розробленої корекційної програми розвитку. За результатами дослідження сформульовано висновок про ефективність застосування корекційної програми розвитку властивостей уваги за допомогою засобів ігрових технік та рекомендовано для використання в роботі практичних психологів у закладах дошкільної освіти.