Browsing by Author "Kuzmin, Anton"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemCompetitive advantages of the visual information system of transport centers(Higher School of Social and Economic (Przeworsk), 2019) Chemakina, Oktyabrina; Svirko, Vladimir; Kuzmin, Oleg; Kuzmin, AntonThe basis of modem design of visual information systems is design thinking. This involves the integrated integration of theoretical and practical knowledge, as well as design ideas into a coherent project.
- ItemDesigning functional planning solutions for hotels of family type in Ukraine(Economics College in Stalowa Wola, 2018) Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, Anton; Чемакіна, Октябрина ВолодимирівнаThe hotel industry is one of the components of the tourism industry in Ukraine. It is the hotel enterprises that perform one of the most important functions in the service of tourists: they provide them with modern housing and necessary services. Today, the social institution of the family in Ukraine needs to take urgent measures to strengthen and development. The experience of the world community convincingly proves that the institutional problems of the family are more effectively resolved with the help of a specially organized system of state policy regarding the family, women, children and young people.
- ItemThe quality management system of the reception service - as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry(Aleksandras Stulginskis University, 2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, AntonToday, one of the main problems of the hotel-restaurant industry is the development and implementation of a quality management system, the presence of which remains an important tool in the competitive struggle in the market. The implementation of the quality management system and the standardization of the work of the reception service are relevant. This will make it possible to carry out the work of each participant in the process as efficiently as possible and to simplify control over the quality of the work performed. The article describes the reception service as an integral part of the hotel industry, the main purpose of which is to meet the needs of hotel guests. The main levels of quality control of the work of the reception service are considered. The documentation is developed for the quality management system of the reception service, which is necessary for the proper functioning of the quality management system and ensuring the quality of products and services.
- ItemДо питання розвитку засобів формування громадських просторів у структурі висотних будівель(Інтернаука, 2018-12) Бармашина, Людмила Миколаївна; Матюха, Олександр Олександрович; Кузьмін, Антон Олегович; Barmashina, Ludmila; Matuha, Alexander; Kuzmin, AntonУ статті наведено дані, щодо розвитку громадського простору висотних будівель.
- ItemОбґрунтування системи забудови готелів сімейного типу в Україні(Національний авіаційний університет, 2019) Чемакіна, Октябрина Володимирівна; Кузьмін, Антон Олегович; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, AntonГотельне господарство є однією зі складових туристичної індустрії в Україні. Саме готельні підприємства виконують одну з найважливіших функцій у сфері обслуговування туристів: забезпечують їх сучасним житлом та необхідними послугами. На сьогодні соціальний інститут сім’ї в Україні потребує прийняття невідкладних заходів щодо його зміцнення і розвитку. Досвід світового товариства переконливо доводить, що інституціональні проблеми сім’ї більш ефективно вирішуються за допомогою спеціально організованої системи державної політики стосовно сім’ї, жінок, дітей і молоді.