Browsing by Author "Koliada, Oleksandr"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Формування клієнтоорієнтованої стратегії в логістичній компанії: дослідження чинників впливу на рішення клієнтів(Національний авіаційний університет, 2024-10-18) Іваненко, Лариса Михайлівна; Коляда, Олександр Олександрович; Ivanenko, Larysa; Koliada, OleksandrУ статті розглядаються питання формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії в умовах зростаючої конкуренції. Основна увага приділена дослідженню факторів, котрі впливають на рішення клієнтів щодо вибору логістичного партнера, таких як ціна, репутація, швидкість доставки, якість сервісу та технологічна підтримка. Висвітлено підходи до персоналізації послуг, використання сучасних технологій та важливість зворотного зв'язку для побудови довгострокових відносин з клієнтами. Аналіз показує, що клієнтоорієнтована стратегія є важливим елементом підвищення конкурентоспроможності та зміцнення іміджу компанії на ринку логістичних послуг.