Browsing by Author "Hruzynska, Iryna"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Освітньо-професійна програма «Практична психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки(Національний авіаційний університет, 2023) Балахтар, Валентина Візіторівна; Balakhtar, Valentyna; Кокарєва, Анжеліка Миколаївна; Kokarieva, Anzhelika; Грузинська, Ірина Миколаївна; Hruzynska, Iryna; Павленко, Тетяна Валеріївна; Pavlenko, Tetiana; Тягур, Любомира Миронівна; Tiahur, Liubomyra; Баранова, Ольга Юріївна; Baranova, OlhaОсвітньо-професійна програма бакалавра орієнтована на: теоретичну підготовку (обов’язкові та вибіркові компоненти), практичну підготовку (фахово-ознайомлювальну, діагностико-психокорекційну та професійно-орієнтовану), науково-дослідницьку підготовку (написання здобувачами наукових робіт, участь у науково-дослідницьких проектах, конференціях, конкурсах наукових робіт тощо). Практична орієнтованість: - поглиблене вивчення психодіагностики, психологічного консультування, психокорекції, психотерапії та постстресової реабілітації; - залучення експертів психологів-практиків до проведення занять.Item Проблема емоційного реагування на стресові ситуації в умовах воєнного стану(Національний авіаційний університет, 2022) Грузинська, Ірина Миколаївна; Hruzynska, IrynaСтаття присвячена проблемі забезпечення оптимального для особистості реагування на стресогенні фактори, пов’язані з воєнним станом. Актуальність вказаної проблеми визначається саме недостатньою відпрацьованістю питань психологічного захисту громадян України, які потерпають від негативного психоемоційного впливу, викликаного війною. Мета статті полягає в теоретичному аналізі та емпіричному визначенні особливостей емоційного реагування на стресові ситуації в умовах воєнного стану та обґрунтуванні психологічних умов оптимізації психоемоційного стану особистості в умовах стресових ситуацій пов’язаних з обмеженою ресурсністю. До завдань дослідження віднесені відпрацювання категоріально-понятійних засад психологічних проблем емоційного реагування на стресові ситуації, пов’язані з воєнним станом, аналіз відповідної науково-теоретичної бази, напрацьованої дослідниками в галузі стресології, визначення етапів воєнного стану, специфіка яких зумовлює особливості психоемоційного реагування особистості, емпіричне виявлення особливостей емоційного реагування на стресові ситуації на кожному з етапів воєнного стану та обґрунтування психологічних умов та практичних методів оптимізації психоемоційного стану особистості. Результати: враховуючи специфіку психоемоційного навантаження студентської молоді у різні дні війни, було здійснено диференціювання етапів воєнного стану як перший день війни, підготовка до евакуації, евакуація, розміщення в місці евакуації, підготовка до повернення додому та повернення додому. Узагальнюючи результати проведеного авторського анкетування, було визначено особливості особистісного реагування студентів на кожному із вищезазначених етапів та визначено фактори розвитку стресу. Виявлено помітну нестабільність ментального стану студентів, що зумовлює ригідність, невміння протистояти стресовим ситуаціям, збудливість, виникнення когнітивних труднощів, постійне відчуття страху, тривоги, наростання емоційного напруження. Висновки. Підсумовуючи результати дослідження було визначено, що зовнішній стресофактор – воєнний стан викликає у студентів негативні тривожнодепресивні емоції, що впливають на зниження рівня стресостійкості. З метою підвищення ресурсу стресостійкості, зниження впливу негативних психогенних факторів та оптимізації психоемоційного стану людини в надзвичайній ситуації, пов’язаній з воєнним станом, запропоновано використання методів, спрямованих на покращення мобілізаційних захисних реакцій, збільшення стійкості організму до дії стресорів, підвищення адаптаційних резервів, розкриття власного унікального творчого потенціалу, подолання емоційного деструктивного настрою.Item Психологічні особливості освітнього процесу в умовах військового стану(Національний авіаційний університет, 2022-04) Грузинська, Ірина; Hruzynska, IrynaУкраїна сьогодні постала перед глобальними викликами, коли в результаті збройної агресії відбулося руйнування базової потреби людини — потреби в безпеці, порушення стабільної картини світу. Військовий стан вніс корективи в усі сферу життя людей, не винятком стала і система освіти. Учасники освітнього процесу внаслідок російської агресії опинились в кризовій ситуації, яка вплинула на емоційно-психологічний стан кожного.