Browsing by Author "Garnusova, Viktoriia"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Педагогічний підхід до навчання волейболу студентів ЗВО на заняттях з фізичного виховання(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2022-05-27) Хоміцька, В.М.; Гарнусова, Вікторія Вікторівна; Гулігас, А.Г.; Garnusova, Viktoriia; Guligas, Alla; Khomitskaya, V.N.Волейбол займає одне з провідних місць на заняттях з фізичної культури у закладах вищої освіти. Систематичні заняття волейболом сприяють формуванню здорового способу життя, мають різнобічний вплив на організм тих, що займаються та сприяють розвитку основних фізичних якостей - швидкості, спритності, витривалості, координації та сили. Навчання здійснюється за допомогою сприйняття та переробки відповідної інформації, а для якісного вивчення техніки потрібна точна інформація та її зрозуміле пояснення. Процес оволодіння технічними прийомами гри у волейбол підпорядковується закономірностям формування рухових навичок, тому при формуванні рухової навички розрізняють фази, що йдуть у певному порядку одна за одною відповідно, їх треба розглядати з фізіологічної, психологічної та методичної точок зору. Мета: розглянути засоби та методи підвищення ефективності навчання студентів ЗВО волейболу в процесі фізичного виховання. Матеріал і методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, узагальнення. Результати: У статті розглядається початковий етап навчання техніки гри у волейбол у вищих навчальних закладах. На кожному навчальному занятті студенти не лише вивчають нову рухову дію, а й закріплюють раніше вивчений матеріал, удосконалюють здобуті рухові навички. Крім вивчення техніко-тактичних дій та вдосконалення навичок, приділяється увага фізичній підготовці, як загальній, так і спеціальній. Ця оздоровча спрямованість простежується на кожному навчальному занятті, та поєднується з формування рухових навичок та навчанням техніко-тактичних дій у волейболі.