Browsing by Author "Dudnyk, Ivan Nikolaevich"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу(Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2019) Беркова, Оксана Петрівна; Борисюк, Оксана Анатоліївна; Дудник, Іван Миколайович; Беркова, Оксана Петровна; Борисюк, Оксана Анатолиевна; Дудник, Иван Николаевич; Berkova, Oksana Petrovna; Borysiuk, Oksana AnatolievnaI; Dudnyk, Ivan NikolaevichДосліджено географічні та регіонально-економічні підходи до змісту й особливостей туристичного маркетингу, зокрема його регіональних аспектів. Обґрунтовано необхідність і доцільність застосування категорії географічного регіону як складної територіальної системи щодо інтегрального об'єкта регіонального маркетингу в туризмі; розглянуто особливості та принципи такого застосування. Визначено, що регіон являє собою суспільно-географічну систему, яка в найпершому наближенні являє взаємопов'язану сукупність різноякісних елементів (природа – населення – господарство) в умовах цілісної території