Browsing by Author "Dolgova, Elena"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Основи біології та генетики людини»(Національний авіаційний університет, 2021) Долгова, Олена Миколаївна; Dolgova, Elena; Долговая, Елена НиколаевнаДана навчальна дисципліна знайомить майбутніх фахівців із сучасними науковими методами вивчення живих організмів, новими підходами, які застосовуються в діагностиці і лікуванні генетичних захворювань людини, науковими уявленнями про походження та місце людини в системі тваринного світу, єдність всього живого та перспективами розвитку людини на Землі. Та дає знання щоб вміти аналізувати процеси, що відбуваються в організмі людини та оточуючий природі; знати і розуміти особливостей функціонування власного організму; визначати роль спадкових і факторів середовища в у виникненні тих чи інших змін в роботі нервової системи та психіки; визначати процеси, які відбуваються в природі і можливість впливати на них; формувати адекватні стосунки з природою, навколишнім світом, поважати його і використовувати можливості, які він пропонує.
- ItemПсихологічні чинники мотивації досягнення як основи самореаліїації особистості(Vědecká perspektiva, 2021) Вашека, Тетяна Володимирівна; Долгова, Олена Миколаївна; Vasheka, Tetyana; Dolgova, ElenaВ умовах динамічного розвитку науки та техніки, важливим завданням закладів вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців, здатних творчо мислити, адаптуватися та досягати успіху в професійній діяльності. Очевидно, що трансформація соціальних цінностей, переформатування ринку надання освітніх послуг та доступність вищої освіти відображається на мотивації сучасних студентів. Це зумовлює необхідність пошуку відповіді на актуальні питання, як ефективно впливати на навчальну мотивацію студентів, як розвивати мотивацію досягнення, що зрештою стане запорукою їх життєвого та професійного успіху. Однією важливих задач покращення якості сучасної освіти є дослідження мотивації професійної діяльності майбутніх фахівців та її чинників.Перед фахівцями у галузі освіти постає питання формування та розвитку мотивації досягнення успіху та розуміння механізмів реагування студентів на невдачі.