Browsing by Author "Янішевський, Ю.В."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemКонцептуальний підхід до визначення статусу студента-спортсмена у непрофільних ЗВО(Національний авіаційний університет, 2023-06-16) Ракитіна, Т.І.; В'яла, О.М.; Захарчук, І.Р.; Янішевський, Ю.В.Перспективи розвитку фізичного виховання студентів та спортивно-масової роботи у ЗВО залежать від об’єктивних базових чинників та передумов, які безпосередньо впливають (обмежують або оптимізують) кількісні та якісні характеристики праці. Залежно від пріоритетів конкретного ЗВО і визначених завдань кожен з цих факторів набуває свій сенс, певну оптику, вибір засобів і методів досягнення результату. Треба зазначити, що деякі з цих аспектів мають перманентний характер, деякі ситуаційний (короткостроковий) вплив. Також треба зауважити, що більшість із зазначених факторів взаємопов’язані і на різних станах спортивної діяльності чинять латентний вплив один на одного (і на прогнозований результат). Слід додати, що загалом всі ці фактори зводяться до двох позицій – створення умов для тренування та створення довгострокової мотивації
- ItemМісце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога(Національний авіаційний університет, 2022, 2022-06-16) Вржесневський, Іван Іванович; Янішевський, Ю.В.; Матієнко-Купріянов, В.І.Якщо головною функцією педагогіки залишається – сприяти становленню особистості в ході освітнього (освітньо-виховного) процесу, то науковий пошук у такій педагогіці розглядає закономірності та закони властиві саме цій функції (наприклад, корекція дидактичних принципів систематичності чи послідовності). Якщо головною функцією педагогіки стає надання освітніх послуг (що базується на задоволенні вимог та інтересів споживача), то науковий пошук спрямований на виявлення найефективніших маркетингових ходів. Це відноситься і до економічних аспектів організації педагогічної діяльності та власне до педагогічного процесу.
- ItemОрганізація освітнього процесу з фізичного виховання у проблемному полі дистанційного формату навчання(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2023-04) Вржесневський, Іван Іванович; Бобр, Володимир Іванович; Гарнусова, Вікторія Вікторівна; Янішевський, Ю.В.; Vrzhesnevskyi, Ivan; Bobr, Volodimir; Garnusova, Victoriya; Yanishevskyi, YuriyУ роботі представлено авторське бачення проблемного поля організації та методики практичних занять з фізичного виховання, в умовах обмежень пов’язаних з військовим станом в Україні. Метою нашого дослідження було розглянути ефективність процесу фізичного виховання та надати вибірковий аналіз відповідного досвіду в умовах дистанційного формату навчання. Відповідно до реалій освіти з елементами дистанційного навчання концептуально визначенні певні дефініції зазначеного процесу. Проведений порівняльний аналіз результатів фізичної підготовленості студентів під час роботи у різних форматах навчального процесу. Узагальнення результатів дослідження надає нам можливість зробити наступні висновки – дистанційний формат викладання практичних занять з навчальної дисципліни «Фізичне виховання» не обов’язково має бути в он-лайн режимі; показники гнучкості, вибухової сили, силової витривалості та стану серцево-судинної системи не суттєво знизилися у контексті зміни режиму навчального процесу. Наголошено що, зміна формату викладання нашої дисципліни, у сучасних реаліях освіти, певним чином змінює методологію процесу викладання та потребує додаткових досліджень.
- ItemРеабілітаційний ефект плавання при порушеннях опорно-рухового апарату людини(Національний авіаційний університет, 2019-06-15) Орленко, Наталія Анатоліївна; Янішевський, Ю.В.; Корнієнко, С.О.За даними ВООЗ, захворювання опорно-рухового апарату посідають 4-те місце у світі. За статистикою, кожний п’ятий мешканець земної кулі страждає від болю у спині, а частка остеохондрозу при цьому становить до 90%.