Browsing by Author "Шевченко, Артур Сергійович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemВізуалізації та симуляції освітлення в реальному часі для інтерактивних 3D додатків(Національний авіаційний університет, 2024-12-16) Шевченко, Артур СергійовичІнтерактивні 3D-додатки є однією з найважливіших складових сучасної комп’ютерної графіки. Вони знаходять застосування у багатьох галузях, таких як ігрова індустрія, архітектурна візуалізація, кінематографія, навчальні симуляції, віртуальна і доповнена реальність. Попит на такі технології постійно зростає завдяки їхній здатності створювати захопливі візуальні ефекти та інтерактивні середовища, що занурюють користувача в новий досвід. Одним із ключових факторів, що визначає якість та реалістичність таких додатків, є освітлення. Реалістична симуляція освітлення забезпечує правильне відображення взаємодії світла з об'єктами сцени, створюючи ефект присутності та занурення. Технології, такі як Ray Tracing і Path Tracing, дозволяють досягти фізично коректного рендерингу, який відображає складні взаємодії між світлом, поверхнями і матеріалами. Традиційно ці методи використовувалися у кінематографі та статичних рендерах через їх високу обчислювальну складність. Однак завдяки сучасним графічним рушіям (наприклад, Unreal Engine, Unity) та апаратним технологіям (NVIDIA RTX, AMD Radeon), стало можливим застосування цих алгоритмів для інтерактивних 3D-додатків у реальному часі. Незважаючи на це, симуляція освітлення в реальному часі залишається складним завданням. Вона вимагає забезпечення балансу між якістю зображення, продуктивністю системи та обмеженнями апаратного забезпечення. Наприклад, інтеграція алгоритмів глобального освітлення часто призводить до значного навантаження на GPU, що потребує ефективних рішень для оптимізації. Крім того, різні сценарії використання (ігри, архітектурна візуалізація, VR/AR) мають власні унікальні вимоги до освітлення, що ускладнює уніфікацію методів. Сучасні дослідження в галузі комп'ютерної графіки спрямовані на розробку нових алгоритмів та вдосконалення існуючих методів, які дозволяють інтегрувати реалістичне освітлення у реальному часі з високою продуктивністю. У цьому контексті важливим завданням є створення 9 прототипів, що демонструють потенціал нових технологій для симуляції освітлення в інтерактивних 3D-середовищах. Дана робота спрямована на вирішення цієї проблеми шляхом розробки інтерактивної сцени, яка використовує сучасні підходи до симуляції освітлення. Результати дослідження можуть бути корисними для широкого кола додатків: від відеоігор до інженерних та освітніх симуляцій, забезпечуючи покращення якості контенту та підвищення користувацького досвіду.
- ItemТехнологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу.(Національний авіаційний університет, 2023-05-26) Шевченко, Артур СергійовичТривимірне мoделювaння стaлo невід’ємнoю чaстинoю бaгaтьoх сфер життя, гaлузей нaуки і техніки: інженерії технічних пристрoїв, медицини, сфери рoзвaг, індустрії мoди, і, звичaйнo ж, aрхітектурнoгo дизaйну. Розглянувши сучасний ринок реклами, навряд чи буде перебільшенням, стверджувати, що він справді насичений різноманітними форматами рекламних продуктів. Але чи є серед цієї розмаїтості місце для нових інноваційних технологій? І які з них можуть стати ключовими в майбутньому? Крім того, така технологія може бути корисною для рекламних агентств та дизайнерів, які можуть використовувати її для створення прототипів та презентацій своїх ідей перед клієнтами. Використання 3D-рендерингу може також допомогти зменшити витрати на виготовлення фізичних зразків та зразків на основі комп'ютерної графіки, що може бути особливо важливим для малих компаній з обмеженим бюджетом. Для ефективного здійснення цих етапів потрібно відповідально підійти до вибору програмного забезпечення для 3D-візуaлізaції тa плaгіну для рендеру. Саме тому до одного із розділів дипломного проекту включення питання вибору найбільш ефективного ПЗ та відповідних плагінів рендерингу. Таким чином, вибір теми "Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу" є дуже актуальним і важливим. Системи просторового 3D-рендерингу дозволяють створювати більш реалістичні та ефективні рекламні продукти, що є особливо актуальним в епоху, коли візуальна складова реклами є однією з головних складових успіху. Можна сказати, що нaвики ствoрення 3D-мoделей є важливими та необхідними передумовами для подальшого технічного зростання, розвитку індустрії та сфери послуг тощо.