Browsing by Author "Хоменко-Семенова, Леся Алексеевна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Медіапсихологія»(Національний авіаційний університет, 2020-10) Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна; Khomenko-Semenova, Lesia; Хоменко-Семенова, Леся АлексеевнаДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі психології. Метою викладання навчальної дисципліни є вивчення основних компонентів медіакультури, виявлення психологічних закономірностей та поведінки людини в полікультурних медіапросторах, а також вивчення психологічних феноменів і механізмів сприйняття особистістю інформації, процесів формування і функціонування медіакомпетентості особистості.
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Управління конфліктами в сфері освіти, базові навички медіації»(Національний авіаційний університет, 2020-10) Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна; Khomenko-Semenova, Lesia; Хоменко-Семенова, Леся АлексеевнаДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі педагогіки. Метою викладання дисципліни є формування системи знань про природу конфліктів, набуття практичних навичок у їх розв’язанні, вироблення вмінь прогнозувати і контролювати конфліктні ситуації в освітньому середовищі, адекватно сприймати конфлікт і ефективно його вирішувати, а також оволодіння базовими навичками медіаторів у міжособистісних і групових конфліктах.
- ItemПсихологічні особливості розвитку іміджу майбутніх практичних психологів(Національний авіаційний університет, 2019-12) Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна; Khomenko-Semenova, Lesya; Хоменко-Семенова, Леся Алексеевна; Дарійчук, O.; Dariichuk, О.У статті висвітлено проблему розвитку іміджу майбутніх практичних психологів. Представлено аналіз теоретичних підходів щодо розуміння поняття імідж, його ролі у структурі професії практичного психолога. Значна увага приділяється порівнянню визначення поняття імідж з точки зору синонімічного, класифікаційного, функціонального, комунікативного, проективного підходів. Розглянуто психологічні особливості які є підґрунтям розвитку іміджу майбутніх практичних психологів, як комунікативні здібності, рівень самореалізації та її тип. Обґрунтовано важливість розвитку професійного іміджу як вагомого чинника конкурентоздатності фахівця на сучасному ринку праці. У статті описано результати емпіричного дослідження рівня комунікації, тип самореалізації та її рівень у студентів спеціальності «Практична психологія». З метою емпіричного дослідження індивідуально-психологічних особливостей особистості студентів практичних психологів було використано ряд психодіагностичних методик, а саме: для визначення рівня комунікативних здібностей – методика діагностування комунікативних та організаторських здібностей В.В.Синявского и Б.О.Федоришина; для визначення рівня самореалізації - багатовимірний опитувальник самореалізації особистості С.І. Кудинова; для визначення рівня самооцінки – методика діагностики самооцінки Дембо-Рубінштейна. Для реалізації поставлених завдань було застосовано методи дослідження: аналіз наукових джерел з проблеми дослідження, порівняння теоретичних та експериментальних даних дослідження; а також емпіричний метод: тестування. Отримані результати свідчать про наявність у студентів - практичних психологів з високим рівнем комунікативних здібностей, гармонійного рівня самореалізації, переважно високого та середнього рівня самооцінки домінуючих індивідулально-психологічних особливостей, а саме: комунікативні здібності, самооцінка, самореалізація.