Browsing by Author "Харлампова, Тетяна Володимирівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз сучасного стану та тенденції розвитку кондитерською ринку України(Національний авіаційний університет, 2021-06-17) Харлампова, Тетяна ВолодимирівнаОсновна спрямованість маркетингової діяльності - визначення, аналіз та врахування факторів, які впливають на процеси виробництва продукції та її просування на ринку. В її основі лежить детальний і об’єктивний аналіз ринку за обраними напрямками (аналіз споживачів, товарів, цін, конкурентів тощо) і точна інтерпретація його результатів. На основі результатів роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення щодо вибору стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову і фінансову діяльність.