Browsing by Author "Фісун, Юлія Володимирівна"
Now showing 1 - 20 of 20
Results Per Page
Sort Options
- ItemCommodity science: guide to practical classes(National Aviation University, 2023) Lysenko, Olena; Лисенко, Олена Михайлівна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія Володимирівна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена Сергіївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна ВалеріївнаCommodity science is a science that systematically studies goods at all stages of the life cycle, namely: methods of cognition of their consumer value; regularities of assortment formation; qualitative aspects; circulation and consumption. In modern conditions, research in the field of commodity science and high professional training can solve problems related to the supply of high quality and relevant goods.
- ItemВикористання маркетингових інструментів у роздрібній торгівлі будівельними товарами(Міжнародний університет фінансів, 2020) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Арбора, Ірина Вікторівна; Arbora, IrynaАналізуючи маркетингову діяльність будівельних фірм України, можна стверджувати, що сьогодні вони переважно вживають тільки окремі елементи маркетингу для просування і збуту своєї продукції. Тому необхідно мобілізувати всі можливі заходи будівельного маркетингу, і провідну роль у цьому відіграє маркетинговий інструментарій. Важливість застосування та формування вдалого маркетингового інструментарію є важливим фактором збільшення обсягів продажу. Це об’єднана діяльність усіх підсистем маркетингу, яка через певний проміжок часу приносить значний результат, що підвищує ефективність роботи підприємства загалом.
- ItemКонцептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств на засадах холістичного маркетингу(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, AlexeyДосвід провідних країн світу та результати стратегічних напрямів багатьох галузей національної економіки свідчать, що реальне просування на шляху до принципів сталого розвитку влади в цілому, регіонів і підприємств досягається шляхом посилення економічної активності. Особлива роль у цьому процесі відводиться промисловості. Стан сучасного ринку розвитку вітчизняної економіки відображається у посиленні конкуренції між виробниками. Зростання конкуренції, перехід до високих технологічних стандартів, нових інформаційних технологій та багато інших факторів зовнішнього середовища вимагають додаткових змін і підвищення ефективності систем управління на підприємствах і змушують їх керівників удосконалювати існуючі або використовувати нові моделі, методики для задоволення потреб клієнтів. За таких обставин швидко зростає роль маркетингу як однієї із стратегічних бізнес-систем, що забезпечує комунікацію із зовнішнім середовищем, враховуючи необхідність просування хорошої системи маркетингу для забезпечення сталого розвитку бізнесу через технологічні інновації, новітні процеси розробки та управління підприємствами, створення конкурентоспроможної продукції, створення особливої споживчої вартості на ринку B2B. Тому компанії потребують нового погляду щодо результативності своєї діяльності та конкурентоспроможності в динамічному ринковому середовищі .
- ItemМаркетингова товарна політика: практикум(Національний авіаційний університет, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Борисенко, Олена Сергіївна; Фісун, Юлія Володимирівна; Крапко, Олена МихайлівнаТоварна політика – це комплексна та системна діяльність щодо оптимізації асортименту, створення та виробництва нових товарів, модифікації товарів, припинення випуску продукції, що не має попиту. До сфери товарної політики належать також питання розроблення упаковки, товарного знака та найменування товарів, їх якості, кількості, дизайну та відповідності цільовому ринку. Сьогодні успішна товарна політика, динамізм і гнучкість виробництва, які спрямовані на задоволення конкретних потреб покупців, є однією з головних умов ефективної виробничокомерційної діяльності підприємства. Основою цієї політики є концепція створення товарів ринкової новизни.
- ItemМаркетинговий менеджмент: навчальний посібник(Національний авіаційний університет, 2022) Борисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Фісун, Юлія Володимирівна; Крапко, Олена МихайлівнаУ сучасних умовах найважливішими проблемами будь-якої компанії є її розвиток, завоювання ринкових позицій, оволодіння конкурентними перевагами у довготерміновій перспективі. Саме тому особливої актуальності набуває удосконалення управління компаніями на основі принципів менеджменту і маркетингу, забезпечення стратегічного підходу до діяльності компаній за допомогою маркетингового менеджменту. Маркетинговий менеджмент є інноваційним підходом до управління підприємством, який дає змогу досягти оптимальної економічної результативності та позитивного ефекту одночасно, погоджуючи різні інтереси учасників. Використання маркетингового менеджменту забезпечує не лише вплив на вибір стратегії компанії, але й отримання тривалих конкурентних переваг з урахуванням маркетингових можливостей, допомагає здійснити гнучке реагування на зміни в комплексі маркетингу, вжиття своєчасних заходів щодо коригування стратегій, прийняття ефективних управлінських рішень щодо стратегічного маркетингового планування.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний авіаційний університет, 2021) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, YuliiaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення маркетингових досліджень. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Товарознавство"(Національний авіаційний університет, 2021) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, YuliiaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення товарознавчих навичок. Метою навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення досліджень, щодо товарів та уявлення про можливості використання результатів досліджень для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Холістичний маркетинг"(Національний авіаційний університет, 2022) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, YuliiaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в розумінні особливостей і специфіки здій- снення сучасної маркетингової діяльності. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації, планування, розроблення та впровадження маркетингових програм, процесів і заходів з урахуванням їх широти й взаємозалежності для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг»(2016-09-12) Петровська, Світлана Володимирівна; Фісун, Юлія ВолодимирівнаНавчальну програму дисципліни «Маркетинг» розроблено на основі освітньо-професійної програми та навчального плану № НБ-6-6.030507/15 підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» за напрямком підготовки 6.030507 «Маркетинг» та відповідних нормативних документів. Учебную программу дисциплины «Маркетинг» разработан на основе образовательно-профессиональной программы и учебного плана № НБ-6-6.030507 / 15 подготовки специалистов образовательного степени «Бакалавр» по направлению подготовки 6.030507 "Маркетинг" и соответствующих нормативных документов.The curriculum of the discipline "Marketing" was developed on the basis of educational and professional program and curriculum № NB-6-6.030507 / 15 of training of specialists of the educational degree "Bachelor" in the direction of preparation of 6.030507 "Marketing" and the corresponding normative documents.
- ItemНаукове підґрунтя просування територіального маркетингу в Україні(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, IuliiaГлобалізаційні процеси та бурхливий розвиток міжнародних економічних відносин змушують країни та регіони конкурувати за інвестиції, ринки збуту, відвідувачів. В ринкових умовах господарювання кожен регіон сьогодні повинен розвиватися не лише як складова частина єдиної національної економіки, але й багато в чому як самостійна система. Сьогодні влада регіонів все активніше йде на прямі контакти з інвесторами на профільних заходах та демонструє інвестиційну привабливість за рахунок прозорих показників, низьких ризиків, високого потенціалу та готовності оперативно вирішувати проблеми інвесторів.
- ItemПроблеми та тенденції розвитку ринку інтернет провайдерів(Видавничий дім «Гельветика», 2020-03) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia Volodymyrivna; Ковтун, О.Ю.; Kovtun, O.Y.В статті розкрито актуальність дослідження проблеми розвитку ринку Інтернет провайдерів України. Авторами доведено, що доступ в Інтернет - це саме динамічно-розвиваючий напрямок телекомунікаційної галузі, з кожним днем все більша кількість людей підключається до всесвітньої «павутини», все більше кількості техніки вводять в експлуатацію. Держава також зацікавлена в розвитку галузі, адже все більше інформаційних повідомлень, все більше державних послуг отримує населення через мережу Інтернет. Також, проведено дослідження стану розвитку інформаційного та телекомунікаційного ринку України. Встановлено, що прискореним темпом розвиваються послуги з надання кабельного телебачення, а також доступу до мережі «Інтернет». Визначено, що основними сегментами на ринку телекомунікаційних послуг залишаються мобільний, фіксований та широкосмуговий (комп’ютерний) зв’язок.
- ItemПромисловий і споживчий маркетинг: особливості та основні відмінності(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, YuliiaСьогодні багато підприємств визнають необхідність орієнтації своїх стратегій на ринок, тому ефективне здійснення маркетингової діяльності стає важливим чинником успіху в ринковому середовищі. За допомогою маркетингу можуть бути реалізовані цілі всіх найважливіших зацікавлених груп підприємства [1]. Парадокс між теоретичним усвідомленням важливості маркетингу та практичним його сприйняттям та втіленням у діяльність вітчизняних промислових підприємств вимагає переосмислення ролі та місця маркетингу в системі їх менеджменту. Особливо це стосується інструментарію та технологій промислового маркетингу, які розвиваються з істотним відставанням від теоретичних надбань та практичних рекомендацій у сфері споживчого маркетингу. Промисловий маркетинг повинен мати стратегічне наповнення у формуванні та підтримці ідеології клієнтоорієнтованості підприємств і створенні споживчої цінності на основі глибокого розуміння мотивів і потреб своїх клієнтів з обов’язковим відслідковуванням зворотного зв’язку з ринком.
- ItemСоціальні мережі як сучасний інструмент просування(Міжнародний університет фінансів, 2020) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Шаповалова, Анастасія Андріївна; Shapovalova, AnastasiiaРозвиток інформаційних технологій приводить до того, що в останнє десятиліття простежується чітка тенденція до якісної зміни способу сприйняття навколишнього світу і комунікації людей. Крім особистих сторінок у соціальних мережах, із кожним роком з'являється все більше публічних корпоративних сторінок. Для компаній соціальні платформи є незамінним інструментом для вибудовування відносин з аудиторією. У цій статті розглядається можливість корпоративного маркетингу в соціальних мережах, переваги і недоліки подібного каналу комунікації компанії з клієнтами.
- ItemТенденції розвитку авіатранспортної галузі України(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, NataliiaУкраїна має значний потенціал розвитку авіаційного транспорту та нарощування обсягів вантажних і пасажирських перевезень повітряним флотом іноземного і вітчизняного виробництва. Але для реалізації цього потенціалу важливими є адаптація законодавства до європейських стандартів, оновлення матеріально-технічної бази, модернізація аеропортової інфраструктури, забезпечення захисту національних інтересів під час реалізації завдань з відкриття українського повітряного простору. Поступове економічне відновлення обумовлює зростання попиту на пасажирські авіаперевезення, що сприяє збільшенню розмаїття маршрутів та розширенню географії авіаційного сполучення України.
- ItemТенденції розвитку товарознавства в сучасних умовах(Мукачівський державний університет, 2017) Борисенко, Олена Сергіївна; Фісун, Юлія ВолодимирівнаТоварознавство як наука на сучасному етапі розвитку, безумовно, не повинно стояти на місці. У століття комп’ютеризації та нанотехнологій товарознавство повинно бути не академічною наукою, а прикладною. Зі зміною соціально-економічних умов певні проблеми знову стають злободенними та вимагають нових підходів. До таких проблем належать перш за все якість товарів, їх тара й упаковка, а також ідентифікація для виявлення або попередження фальсифікації.
- ItemТеоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах(Класичний приватний університет, 2021) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Чорна, Діана Олексіївна; Chorna, DianaСьогодні в умовах посиленої конкуренції забезпечити сталий розвиток можуть лише ті підприємства, які активізують маркетинговий складник управління, впроваджують ефективні маркетингові засоби та визначають чітку послідовність дій персоналу у маркетинговій підсистемі управління. Метою маркетингу загалом є забезпечення доходів підприємства в обсягах, необхідних для отримання запланованого прибутку. Ефективність, прибутковість, зниження ризиків ведення бізнесу досягаються завдяки знанням ринкових тенденцій, виявлення яких базується на застосуванні маркетингових технологій. Саме тому, основним складником стає формування ефективної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результатом таких процесів є інтеграція маркетингу та менеджменту, для позначення чого впровадили поняття «маркетинговий менеджмент». Це сприяло формуванню якісно нового підходу до управління виробництвом, комунікаціями та збутом на засадах маркетингового менеджменту.
- ItemТеоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу(Херсонський державний університет, 2022) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, IuliiaВ наш час, в умовах діджиталізації, війни в країні та посиленої конкуренції, вести ефективну бізнес-діяльність можуть тільки компанії, що не склали руки, а навпаки – зібрались з усіма силами та направили їх на маркетингову діяльність. Для цього таким підприємствам необхідно комплексно побудувати систему з ефективних маркетингових інструментів та засобів, встановити цілі ведення маркетингової діяльності та визначити дії, які призведуть до їх досягнення. Так як основною метою маркетингової діяльності є забезпечення прибутку підприємства, то ефективна маркетингова діяльність не можлива без знань сучасних ринкових тенденцій, виявлення та дослідження котрих базується на застосуванні маркетингових інтернет-технологій. Через це, основною складовою стає формування ефективної системи комплексного інтернет-маркетингу з використанням інструментів. Одним із таких інструментів є таргетована реклама. Інтеграція елементів інтернет-маркетингу в єдину ефективну систему потребує чіткого розуміння особливостей кожного з цих елементів. Саме тому розгляд таргетованої реклами, як інструменту комплексного інтернет-маркетингу, сприяє посиленню просування бренду, товарів чи послуг та дає можливість сформувати якісний підхід до управління маркетинговою діяльністю, комунікаціями та збутом на засадах інтернет-маркетингу.
- ItemТоварознавство: практикум(Національний авіаційний університет, 2022) Фісун, Юлія Володимирівна; Борисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Лисенко, Олена Михайлівна; Lysenko, OlenaТоварознавство – наука, що системно вивчає товари на всіх етапах життєвого циклу, а саме: методи пізнання їх споживчої цінності; закономірності формування асортименту; якісні аспекти; обіг та споживання. В сучасних умовах дослідження в галузі товарознавства та високої професійної підготовки фахівців дозволяють вирішувати проблеми, пов’язані з постачанням населенню високоякісних та актуальних товарів.
- ItemІнноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств(Класичний приватний університет, 2022) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, OleksiiВ сучасних умовах маркетинг набув вагомого значення в різних сферах економіки. Можливість побудувати ефективний маркетинг дійсна виключно на основі якісної та вичерпної інформації щодо ринку, конкурентів та споживачів. Маркетингові дослідження необхідні для пояснення поведінки конкурентів та покупців підприємства, ви явлення можливих перспектив розвитку, тощо. Розвиток технологій істотно впливає на можливості щодо збору та опрацювання інформацію під час маркетингових досліджень. Застосування інноваційних технологій не тільки прямо впливає на ефективність проведення маркетингових досліджень, а й на результативність маркетингу підприємства. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань про інноваційні підходи для підвищення ефективності маркетингових досліджень.
- ItemІнструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємства(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ткаченко, Альона Ярославівна; Tkachenko, AlonaНа сучасному етапі розвитку ринкових відносин жодна компанія не може конкурувати на ринку, не підтримуючи динамічної системи зв'язку. Без урахування маркетингової комунікації, її складності, її ролі та місця організації компанії насправді неможливо перейти на довгострокове партнерство учасників ринку. Однак становлення інформаційного суспільства, нестабільність національної та світової економіки, зростаючий попит і нестача споживачів, зниження купівельної спроможності споживачів за одночасного збільшення їхніх знань, збільшення кількості способів і засобів зв'язку тощо викликають проблеми формування якісної системи комунікацій, що були б найефективнішими за найменших витрат. Водночас багато місцевих компаній реалізують комунікаційну політику на інтуїтивному рівні без необхідних досліджень у внутрішньому та зовнішньому середовищі, без використання існуючих та перспективних методів комунікації для перевірки ефективності та доцільності. Сьогодні одним із сучасних комунікаційних інструментів є Інтернет-маркетинг, який дає змогу компаніям будувати системи комунікації з клієнтами, надавати унікальні послуги, забезпечувати ефективну звітність, отримувати доступ до ранньої маркетингової інформації, яка дає змогу приймати обґрунтовані рішення та створювати ефективні маркетингові кампанії. Нині Інтернет є однією з найважливіших форм спілкування та спілкування людей у бізнесі та в повсякденному житті. Цей напрям досліджень є новим, але швидко зростає, і тому його слід враховувати у розгляді основних аспектів цієї сфери.