Browsing by Author "Троцюк, Дарина Юріївна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз комунікаційної діяльності компанії «PepsiCo» в Україні(Національний авіаційний університет, 2021-06-17) Троцюк, Дарина ЮріївнаНалагодження зв’язків і постійний контакт з аудиторією - важлива умова високих продажів в компанії. Притягнути увагу, налагодити взаємовідносини, продати товар або послугу - усе це завдання маркетингової комунікації у бізнесі. Щоб взаємодія будувалася належним чином, треба збудувати якісну комунікаційну або комунікативну стратегію.
- ItemОцінка потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі компанії PepsiCo)(Національний авіаційний університет, 2022-11-22) Троцюк, Дарина ЮріївнаВ наш час з розвитком інтернет-технологій та глобалізації, популярність соціальних мереж постійно зростає. Згідно статистичних даних 84% користувачів мережі Інтернет мають облікові записи в соціальних мережах та проводять в Інтернеті від двох до чотирьох годин на день. Проведення часу в соціальних медіа вже є заняттям номер один в Інтернеті, перевищуючи за популярністю такі види діяльності, як пошук інформації та використання електронної пошти. Саме тому соціальні мережі набувають усе більшої популярності як потужний інструмент для бізнесу підриємств. Компанії усе більше і більше використовують платформи соціальних мереж як ефективний маркетинговий канал комунікацій та продаж. Головними причинами використання соціальних мереж та їх засобів рекламування для підприємств є тенденції збільшення користувачів Інтернету; безсумнівні переваги, які соціальні мережі можуть надати бізнесу; пристрасть співробітників до соціальних мереж; і необхідність чітко розробленої маркетингової стратегії використання соціальних медіа.