Browsing by Author "Тарнавська, Тетяна Вердіївна"
Now showing 1 - 17 of 17
Results Per Page
Sort Options
- ItemDidactic principles in the context of the use of information technology in education(Kırşehir Ahi Evran University Faculty of Economics & Administrative Sciences International Congress on People, Power & Politics (2018: Kırşehir, TURKEY) IC3P 2018, 2018-10) Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Глушаниця, Наталія ВікторівнаThe article highlights general pedagogical principles focused on training specialists in a higher educational institution in the context of the use of information technology. The authors define didactic principles which determine education content, analyse their practical implementation. The study argues that the effectiveness of the use of information technology is ensured by the scientifically based combination of traditional and innovative teaching methods. It confirms the idea that there is an inextricable link between the use of pedagogical and modern information technologies in education. Since knowledge, unlike traditional skills rapidly becomes obsolete, the main task in education is to develop the ability to learn and think critically. A fundamentally new approach to learning, which is called “constructivist didactics”, was revealed. The essence of this direction in didactics is that knowledge cannot be transferred from teacher to student and cannot be found in a book. The authors proved that it can be developed in the course of the relevant activity, on the basis of one’s own interests, abilities, and on the peculiarities of one’s intellect. Special attention is paid to the various forms of students’ productive activity and their self-organization in the learning process. The conditions of efficient development of critical thinking were determined, namely: the students should be prepared for the topic of discussion well in advance; have sufficient level of maturity; are independent in acquiring knowledge, be able to formulate a problem and find their own arguments.
- ItemINTERNATIONAL CIVIL AVIATION ORGANIZATIONS(НАУ, 2004-05) Іщенко, Лариса Йосипівна; Тарнавська, Тетяна Вердіївна; під редакцією Суслової, Галини АндріївниAmong these organizations there is one international organization which works within the framework of the United Nations and consists of 187 Contracting States. This is the International Civil Aviation Organization (ICAO for short). It was founded in 1944 at the Conference of 52 countries that was held in Chicago. This Conference adopted the Convention on International Civil Aviation that became the main legislative basis for the development of international civil aviation.
- ItemАнализ проблемных ситуаций в процессе языкового обучения специалистов неязыкового профиля(2009) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemГенеза поняття "система": історичний огляд(2012) Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Тверезовська, Ніна ТрохимівнаУ статті досліджено історію розвитку поняття «система». Проведено аналіз словникових та енциклопедичних статей, визначень поняття «система» в наукових дослідженнях від античних часів до сьогодення. Розглянуто онтологічне, гносеологічне та методологічне тлумачення терміну «система» від загального до суто спеціальних. Прослідковано генезу розвитку системних уявлень.
- ItemМетоди аналізу помилок(2010) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemНавички безпомилкової комунікації(2009) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Іноземна мова (за професійним спрямуванням) для галузі знань "Електроніка", напряму підготовки "Електронні пристрої та прилади"(кафедра іноземних мов і прикладної лінгвістики ФЛСК НАУ, 2019-02) Пришупа, Юлія Юріївна; Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Березнікова, Наталія ІванівнаНавчально-методичний комплекс "Іноземна мова (за професійним спрямуванням) призначен для студентів 4 курсу галузі знань "Електроніка", напряму підготовки 6.050802 "Електронні пристрої та системи" факультету аеронавігації, електроніки та телекомунікації НАУ. НМК містить навчальну програму та робочу навчальну програму навчальної дисципліни, методичні рекомендації з самостійної роботи з опанування навчального матеріалу, методичні рекомендації з підготовки студентів до практичних занять, зразки модульних контрольних робіт, тестів, екзаменаційних білетів, комплексних контрольних робіт.
- ItemОцінювання знань із застосуванням інформаційних технологій(Талком, Київ, 2018-03) Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Ліпська, Вікторія ВалентинівнаРішення України про входження в освітній і науковий простір Європи вимагає дотримання європейських вимог щодо діяльності вищих навчальних закладів. Однією з умов Болонської декларації є реалізація системи академічних кредитів ЕСТS (Європейської кредитно-трансферної системи – EuropeanCreditTransferSystem) як засобу підвищення мобільності студентів під час переходу із однієї навчальної програми на іншу. Складовим елементом системи управління якістю надання освітніх послуг є оцінювання рівню засвоєння навчального матеріалу студентів за допомогою комп’ютера (ComputerAidedAssessment). За І. Булахом, системи комп'ютерного контролю знань – це програмні системи, що дозволяють проводити аналіз знань студентів за допомогою сучасних інформаційних технологій. Однією з переваг автоматизованих систем контролю знань, на думку автора, є те, що вони можуть використовувати складні методики подання завдань студентам, які називають стратегіями тестування.
- ItemОшибки коммуникации(2010) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemПоняття "система" в різних галузях наукових знань(2012) Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Тверезовська, Ніна ТрохимівнаУ статті розглянуто тлумачення терміну «система» в різних галузях наукових знань. Простежено історію становлення та розвитку принципу цілісності в наукових дослідженнях. Розглянуто визначення понять, які характеризують будову та функціонування систем: елемент, підсистема, компонент, зв'язок, мета, структура, стан системи, рівновага, стійкість, розвиток, адаптація.
- ItemРозвиток понятійного апарату інформатизації освіти(2012) Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Тверезовська, Ніна Трохимівна; Tarnavskaya Tatyana; Тарнавская Татьяна ВердиевнаУ статті досліджено історію розвитку основних наукових понять, які виникли у галузі освіти внаслідок її інформатизації. Розглянуто різні тлумачення таких термінів, як «інформація», «інформатизація», «інформаційне суспільство», «інформаційно-комунікаційна технологія», «інформаційна культура» тощо.
- ItemРольові ігри КПІ(2009) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemСтановлення та розвиток інформаційних технологій в освіті: історичний аспект(2012) Тарнавська, Тетяна Вердіївна; Тверезовська, Ніна ТрохимівнаУ статті розглянуто основні етапи розвитку та інтелектуалізації електронно-обчислювальних машин з точки зору перспективи їх застосування в системі професійної освіти. Досліджено історію становлення та розвитку інформаційних технологій, простежено процес інформатизації суспільства. Розглянуто ґенезу розвитку ключових понять: «інформація», «інформаційна технологія», «інтелектуальна інформаційна технологія», «інформатизація суспільства».
- ItemСучасні технології у викладанні іноземних мов(Талком, Київ, 2019-05) Тарнавська, Тетяна ВердіївнаВивчення англійської мови є важливим компонентом професійної підготовки фахівців будь-якої галузі знань. Впровадження інноваційних методів навчання допомагає зробити атмосферу в аудиторії креативною, підвищити мотивацію студентів та максимально наблизити навчання до умов реального життя. Досягнення в галузі технологій сприяють постійному вдосконаленню методів викладання англійської мови. Інноваційні методи і технології навчання отримують все більше визнання і відкривають нові можливості, пов'язані зі створенням міжособистісної взаємодії.
- ItemФормирование коммуникативных навыков в процессе обучения английскому языку профессиональной направленности(2015) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemФормування навиків безпомилкового іншомовного спілкування (на матеріалі гумористичних оповідань)(2010) Тарнавська, Тетяна Вердіївна
- ItemШляхи формування навичок надійного професійного спілкування англійською мовою(Талком, Київ, 2020-04) Тарнавська, Тетяна ВердіївнаФормування професійної компетентності фахівця можна оцінити за уміннями та навичками, які фахівець застосовує для вирішення проблем у складній ситуації. Однією із складових професійної компетентності фахівців є їх мовна компетентність. Проте, навіть високий рівень знань, навичок і умінь не може забезпечити надійність здійснення мовної діяльності на фоні основної професійної у надзвичайній ситуації без цілеспрямованого процесу формування такого роду надійності. Доповідь присвячена питанню формування у майбутніх фахівців немовних вузів здатності вести комунікацію англійською мовою таким чином, щоб не допустити непорозуміння. Відсутність цілеспрямованого процесу формування такого роду надійності може в майбутньому виявитися перешкодою на шляху досягнення фахівцем цілей його професійної діяльності.