Browsing by Author "Радійчук, Ярослав Вікторович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз використання інформаційних технологій в глобальному маркетингу (на прикладі компанії "Google")(Національний авіаційний університет, 2023-06-20) Радійчук, Ярослав ВікторовичСьогодні інформація пронизує всі сфери діяльності сучасного суспільства в цілому і окремої людини зокрема. Можна стверджувати, що інформація становить основу світосприйняття людини, її поведінки, реакції на дії, події і факти. Тенденція до зростання ролі інформації в житті суспільства забезпечує і рівень розвитку держави. За допомогою її накопичення держава має можливість існувати і розвиватися, що навіть зумовлює підвищену увагу на концентрацію інформаційних ресурсів, наявних в різних сферах. У сучасних ринкових умовах функціонування бізнесу стикається зі зростаючою конкуренцією, постійною потребою в технологічних інноваціях, а також змінами в інформаційному та правовому середовищі. Це впливає на діяльність підприємницьких структур, на ускладнення процесу управління і, як наслідок, необхідність мати таку економічну інформацію, яка дозволить керівництву швидко і адекватно реагувати на ринкові зміни. У таких умовах важливо відзначити зростаючу вагу інформаційного забезпечення у процесі керування фінансово-господарською діяльністю та підвищення якості бухгалтерської інформації.