Browsing by Author "Радченко, Ганна Анатоліївна"
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
- ItemThe impact of transnationalization on the global consumer market(House of Polonia University “Educator”, 2021) Kniazieva, Tetiana; Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Shevchenko, Аnna; Шевченко, Анна Валеріївна; Radchenko, Hanna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Komova, Olena; Комова, Олена; Pankova, Lilia; Панкова, ЛіліяThe study found that globalization has no effect on the content of monopoly capital, which has changed its form because of the existence of the process of transnationalization. The growth of transnational corporations not only increases the interaction with the state in the modern process of globalization. Minimization of negative consequences of transnational corporations in the consumer market, ensuring food security of the country involves the implementation of the strategy of import substitution and reasonable protectionism. This triggers the modernization of foreign economic strategies, improves institutional and organizational and economic efforts of state regulation to ensure protection of the borders of the consumer market. Here targets are defined: growth of own production; increase in investment demand; increase in non-resource exports through exports of high-tech, knowledge-intensive goods and services; intensification of measures within the system of comprehensive export support.
- ItemThe transnational corporations’ activities and their impact on the development of the ukrainian consumer market: the globalization aspect(Blue Eyes Intelligence Engineering & Sciences Publication, 2019) Kniazieva, Tetiana; Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Radchenko, Hanna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Shevchenko, Аnna; Шевченко, Анна ВалеріївнаThe paper deals with the methodological principles of the dual education development in the hotel and restaurant business taking into account the modernization paradigm. The preconditions for the formation of dual education systems in different countries suggest that such an approach should be more appropriately applied to practically oriented specialties. Analysis of the advantages and disadvantages of existing dual education systems offers an opportunity to suggest ways to modernize them in the conditions of the information society development. The paper proposes a system of principles (general and specific) on which the cooperation of higher education institutions and hotel and restaurant business should be based. The stages and methodological approaches to the analysis of hotel and restaurant business modernization processes in the context of the formation of a dual education system are substantiated.
- ItemККР_Економіка зарубіжеих країн(Національний авіаційний університет, 2016) Радченко, Ганна Анатоліївна; Сидоренко, Катерина ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою міжнародної економіки напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка»
- ItemККР_Міжнародні ринки(Національний авіаційний університет, 2016) Радченко, Ганна Анатоліївна; Сидоренко, Катерина ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою міжнародної економіки напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка»
- ItemМаркетинг "зелених" технологій: Інноваційні споживчі потреби та інтелектуалізація людського капіталу(Національний авіаційний університет, 2021) Смерічевський, Сергій Францович; Полоус, Ольга Вікторівна; Радченко, Ганна АнатоліївнаУ загальному контексті зелений маркетинг відноситься до видів діяльності, що сприяють розробці, збуту та просуванню продуктів та послуг, здатних зменшити вплив на довкілля порівняно із альтернативами, що пропонуються на ринку [2]. Метою цих заходів є планування стадій виробництва, збуту та споживання товару таким чином, щоб споживачі свідомо обирали екологічно направлене споживання на основі власних потреб та переконань. Екологічний або зелений маркетинг переслідує довгострокову мету, яка полягає у зміні способу життя споживача, його покращенні шляхом демонстрації переваг екологічної альтернативи, що робить її прийнятною та звичною для повсякденного життя, і, відповідно, трансформує зелені продукти та послуги у привабливі. Цей підхід є протилежністю «зеленому промиванню», яке направлене передусім на висвітлення звичайної бізнесової діяльності як зеленої.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи(Національний авіаційний університет, 2022) Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, InnaНа сучасному етапі переходу економіки України до інноваційних форм та методів господарювання зростає роль маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та світових ринках товарів та послуг. У новітніх умовах господарської діяльності фахівці у сфері маркетингу мають забезпечувати стабільність функціонування та розвитку господарства, знаходити найбільш ефективні підходи та методи до підвищення якості виробничої та комерційної діяльності, формування попиту, реалізації товарів та послуг, підвищення ефективності роботи підприємства та його структурних підрозділів. Тому основним завданням кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету є підготовка фахівців з високим рівнем знань, умінь та навичок, які здатні виконувати поставлені перед ними завдання, самостійно ухвалювати обґрунтовані та зважені рішення для забезпечення високої ефективності діяльності як окремого підприємства, так сектору економіки та країни загалом.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Електронний маркетинг" для спеціальності 076(Національний авіаційний університет, 2021) Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, HannaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань електронного маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни є інтеграція знань, умінь та навичок з маркетингу підприємства та сучасних інформаційних технологій, оскільки в практичній діяльності вони є основним підходом до вдосконалення управління маркетингом і прийняття ефективних рішень є створення інформаційних систем маркетингу.
- ItemНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Діджиталізація маркетингових стратегій»(Національний авіаційний університет, 2021-05-13) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna AnatolyevnaМетою викладання дисципліни є поглиолене вивчення концепцій та наукового обґрунтуванню технік реалізації професійної діяльності в умовах розвитку нових форм маркетингової діяльності та технологій ведення бізнесу в цифровому середовищі, практичне застосування набутих умінь та навичок у сучасному бізнесі. Завданнями вивчення навчальної дисципліни с: - отримання здобувачами вищоі'освіти здатності аналізувати теоретичні та прикладні аспекти, дослідження форм й методів вітчизняного та світового досвіду в сфері маркетингу та цифрових технологій; -отримання знань щодо сутності маркетингових стратегій, моделей бізнесу, комунікаційних моделей, тощо, в умовах цифрового середовища; - вивчення особливостей створення цифрової цінності. Формування стратегічного підходу до роботи з цільовою аудиторією; -уміння застосовувати на практиці навики управління потоками клієнтів з урахуванням особливостей управління клієнтським досвідом (customer experience) на цифрових ринках.
- ItemОсобливості методології Kanban та Scrum при реалізації принципів Agile-маркетингу(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Радченко, Ганна Анатоліївна; Левковська, Тетяна Андріївна; Соболєва, Аліна Віталіївна; Radchenko, Hanna Anatolyivna; Levkovska, Tetiana Andriivna; Sobolieva, Alina VitalyivnaУ цій статті розглядається використання систем Kanban і Scrum у Agile середовищі. Зокрема, розкри-ваються фундаментальні відмінності між двома системами та надається огляд їхніх переваг і недоліків. У статті також обговорюються функції систем Kanban і Scrum, а також їх вплив на Agile-середовище. Крім того, аналізується ефективність використання систем Kanban і Scrum і фактори, що впливають на їх придатність у різних сценаріях. У висновках автори надають вказівки щодо вибору відповідної системи для певної ситуації та найкращі практики їх впровадження та використання. Джерела, використані в цій статті, включають наукові статті, галузеві публікації та експертні думки практиків зі спільноти Agile.
- ItemОсобливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України(Національний авіаційний університет, 2018) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Колбушкін, Юрій Петрович; Колбушкин, Юрий Петрович; Kolbushkin, Yurii Petrovych; Томчук, АнастасіяУ статті розглянуто основні тенденції розвитку пивоварної галузі в Україні. Визначено основних гравців на ринку, обсяги випуску та величину використання виробничих потужностей підприємств, зайнятих броварством. Досліджено обсяги експортно-імпортних операцій у галузі. Проаналізовано рівень цін на пивну продукцію в Україні та інших країнах світу. Визначено роль крафтових пивоварень та представлено прогноз їх розвитку в майбутньому. Встановлено, що в 2017 р. крафт зайняв приблизно 1% ринку в Україні та є майбутнім українського пивного ринку та першим кроком до формування культури споживання напою. Проаналізовано особливості законодавчого регулювання, а саме обмеження влади щодо рекламної діяльності пивзаводів, упровадження вимог до перебрендування продукції, введення нових правил ліцензування та появу пільг на ліцензію, а також обмеження на рівні міськрад, що стосуються заборони продажу алкоголю в установлений час доби.
- ItemТеоретичні передумови формування концепції еколого-відповідального маркетингу(2017) Князєва, Тетяна В'ячеславівна; Радченко, Ганна Анатоліївна
- ItemФормування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем(Національний Авіаційний Університет, 2019-09) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріївна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna YuryevnaСтаття спрямована на пошук сучасних підходів до управління маркетингом територій, спираючись на методологію теорії обмеження систем. Проведено аналіз загальних підходів до визначення поточного стану території і впливу чинників зовнішнього середовища на її функціонування. Проаналізовано шляхи формування комплексу маркетингу відповідно до стратегічного спрямування розвитку території. Обґрунтовано необхідність застосування принципів і методів теорії обмеження систем у практиці управління маркетингом територій. Запропоновано підхід до формування механізму управління маркетингом територій відповідно до існуючого інструментарію теорії обмеження систем.
- ItemФормування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем(Національний авіаційний університет, 2019-09) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріівна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna YuryevnaСтаття спрямована на пошук сучасних підходів до управління маркетингом територій, спираючись на методологію теорії обмеження систем. Проведено аналіз загальних підходів до визначення поточного стану території і впливу чинників зовнішнього середовища на її функціонування. Проаналізовано шляхи формування комплексу маркетингу відповідно до стратегічного спрямування розвитку території. Обґрунтовано необхідність застосування принципів і методів теорії обмеження систем у практиці управління маркетингом територій. Запропоновано підхід до формування механізму управління маркетингом територій відповідно до існуючого інструментаріютеорії обмеження систем.