Browsing by Author "Попов, О.В."
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
- ItemАвіаційне законодавство(Національний авіаційний університет, 2022) Попов, О.В.; Максимов, В.О.; Смірнов, Ю.І.Мета домашнього завдання для здобувачів вищої освіти денної форми навчання або контрольної роботи для здобувачів заочної форми навчання - розвиток навичок самостійного аналізу та використання вимог Стандартів та Рекомендованих практик. При виконанні домашнього необхідно використовувати дані методичні рекомендації, список основної рекомендованої літератури, допоміжної літератури, інформаційні ресурси в Інтернет, а також тематичні, реферативні журнали.
- ItemВизначення множинних відмов проточної частини ТРДД за термогазодинамічними параметрами(2006-01) Стьопушкіна, О.П.; Попов, О.В.; Вознюк, А.П.
- ItemЕксплуатація газотурбінних установок і компресорів(Національний авіаційний університет, 2017) Козлов, В.В.; Молодцов, М.Ф.; Поварьонкін, М.Г.; Попов, О.В.; Ратинський, В.В.Лабораторні заняття спрямовані на поглиблення знань студентів у процесі вивчення основних аспектів процесу експлуатації газотурбінних установок. мета лабораторних занять - набуття студентами практичних та дослідницьких навичок, уміння аналізувати та застосовувати здобуті знання для вирішення інженерних завдань. Лабораторні заняття можна проводити на авіаційних двигунах силових установок повітряних суден, або на стендах моторовипробувальних станцій та в лабораторіях науково-навчального центру Національного авіаційного університету.
- ItemЛюдський фактор при технічному обслуговуванні авіаційної техніки(Національний авіаційний університет, 2011) Дмитрієв, С.О.; Бурлаков, В.І.; Салімов, Р.М.; Пучков, Ю.П.; Попов, О.В.На сучасному етапі глибоких економічних і соціокультурних трансформацій суспільства одним зі стратегічних завдань розвитку нашої держави є виховання молодого покоління в дусі справжнього патріотизму, коли б нова генерації українців могла взяти на себе відповідальність за долю і майбутнє вітчизняної цивільної авіації (ЦА), а також була готова до ефективної професійної діяльності, продуктивної соціальної взаємодії, розкриття творчого особистісного потенціалу. Виходячи з цього, авторський колектив зробив спробу створити навчальний посібник, в якому матеріал: - професійно спрямований - допомагає майбутнім інженерам відшукати власний шлях для реалізації себе у сфері професійної взаємодії і зростання, розкрити всі їхні приховані можливості, виховує в них упевненість, віру в свої сили; -науковий - розкриває перед студентами простір наукових досліджень, спонукає їх до дослідницької роботи; - актуальннй - пов`язує навчальний матеріал із сучасними потребами ЦА та проблемами забезпечення безпеки польотів (БП); - сучасний - теоретичний матеріал доповнюється практичними результатами, відповідає вимогам ІСАО та міжнародним стандартам у галузі людського фактора, адаптований до сучасних умов і специфіки викладання у технічних ВНЗ.
- ItemЛюдський фактор у системі збереження льотної придатності авіаційної техніки(Національний авіаційний університет, 2018) Бурлаков, В.І.; Пучков, Ю.П.; Попов, О.В.; Попов, Д.В.Важливу роль у забезпеченні льотної придатності (ЛП) повітряних суден (ПС) та подальшого підвищення рівня безпеки польотів (БП) відіграє інженерно-авіаційна служба (ІАС). Нині значного розвитку та практичного застосування набули нові методи та засоби діагностування ПС; удосконалюються методи і форми організації технічної експлуатації (ТЕ), успішно діють у низці експлуатаційних підприємств діагностувальні групи; проводять роботи зі створення та вдосконалення автоматизованих систем керування процесами ТЕ ПС. Однак якість технічної експлуатації більшою мірою визначається властивостями персоналу. З ускладненням конструкції авіаційної техніки (АТ) інтенсифікацією виробничих процесів якість роботи інженерно-технічного складу (ІТС) залежить від психологічних властивостей людини,особливо в тих видах виробничої діяльності, де помилка працівника (зумовлена нестійкістю уваги, невмінням швидно приймати правильні рішення) призводитъ до тяжких наслідків або значного економічного збитку.
- ItemМіжнародне та державне регулювання льотної придатності повітряних суден(Національний авіаційний університет, 2022) Попов, О.В.; Максимов, В.О.; Смірнов, Ю.І.Мета контрольної роботи - розвиток навичок самостійного аналізу та використання вимог Стандартів та Рекомендованих практик - SARP's ICAO до об'єктів і суб'єктів міжнародного і державного регулювання льотної придатності повітряних суден. При виконанні контрольної роботи необхідно використовувати дані методичні рекомендації, список основної рекомендованої литератури, допоміжної літератури, інформаційні ресурси в Інтернет, а також тематичні, реферативні журнали.
- ItemОснови авіації(Національний авіаційний університет, 2023) Ігнатович, С.Р.; Попов, О.В.; Максимов, В.О.; Зімін, В.Є; Казанець, В.І.; Закієв, В.І.; Краснопольський, В.С.Упроваження стандартів Європейської агенції з безпеки польотів (ЕАSА) за Рart-66 та Рart-147 і насамперед наказу Державної авіаційної адміністрації України від 06.03.2019 р. N 286 про затвердження правил України «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу, залучених до виконання цих завдань у діяльність академічних навчальних закладів України вимагає визначення та проведення низки необхідних адаптаційних заходів, які б ураховували відповідні стандарти, чинні сьогодні в Україні, а також наявні умови забезпечення та проведення в Україні не тільки навчання технічного обслуговування, але й усіх інших видів діяльності, пов'язаних з авіаційною галуззю.
- ItemПідтримання льотної придатності повітряних суден (ICAO Doc. 9760)(Національний авіаційний університет, 2023) Дмитрієв, С.О.; Попов, О.В.; Євсюков, Є.Ю.Виконання курсового прокту (КП) с важливим етапом у вивченні профілюючої дисципліни «Підтримання льотної придатності повітряних суден (ІСАО Вос. 9760))) і передбачає вирішення інженерних задач при технічному обслуговуанні (ТО), спрямованих на підвищення експлуатаційної надійності повітряних суден (ПС) та зниження ймовірності виникнення особливих ситуацій в польоті (ОСП). Мета курсового проєкту - набуття здобувачами навичок розробки ефективного процесу ТО ПС, що включає вирішення наступних задач: розрахунок ймовірностей функціонатьних відмов (ФВ), визначення показників безвідмовності, функціональної значущості і експлуатаційної технологічності систем ПС; вибору раціональних стратегій ТО виробів функціональних систем (ФС), аналіз ефективності запропонованих заходів.
- ItemПідтримання льотної придатності повітряних суден (ICAO Doc. 9760)(Національний авіаційний університет, 2022) Дмитрієв, С.О.; Попов, О.В.; Максимов, В.О.; Духота, О.І.; Євсюков, Є.Ю.Дисципліна «Підтримання льотної придатності повітряних суден (ІСАО Пос. 9760» є завершальною з циклу дисциплін, присвячених питанням експлуатації ПС. Експлуатація ПС - складний динамічний процес, що складається з ланцюга взаємопов'язаних функціональних складових, який передбачає: льотну, комерційну, аеродромну експлуатацію, ТО, керування повітряним рухом та багато іншого.
- ItemТехнічне обслуговування та ремонт повітряних суден та авіадвигунів(Національний авіаційний університет, 2018) Попов, О.В.; Бурлаков, В.І.; Орлов, О.В.; Маслак, Т.П.; Шпакович, М.І.; Попов, Д.В.Метою навчального видання є надання рекомендацій з виконання та оформлення частин дипломних робіт за тематичними напрямами. Також ці рекомендації дають можливість студентам виконати аналітичну та спеціальну частини за цими та іншими тематичними напрямами. Вимоги рекомендацій стосуються студентів спеціалізації "Технічне обслуговування та ремонт повітряних суден і авіадвигунів" стаціонарної та заочної форм навчання.
- ItemТехнічне обслуговування та ремонт повітряних суден та авіадвигунів(Національний авіаційний університет, 2021) Попов, О.В.; Закієв, В.І.; Йовенко, С.І.; Хімко, А.М.Метою методичних рекомендацій є систематизація основних положень Міністерства освіти і науки України, державних, міжнародних стандартів та положень Національного авіаційного університету щодо оформлення дипломних робіт. Методичні рекомендаці ї складаються з трьох розділів. У першому викладено загальні положення: мета, завдання та рекомендації до виконання кваліфікаційної магістерської роботи. У другому розділі наведено методичні рекомендації з оформлення кваліфікаційної магістерської роботи відповідно до вимог державного стандарту ДСТУ 3008:2015 "Звіти у сфері науки і техніки". У третьому розділі стисло наведені рекомендації щодо попереднього захисту кваліфікаційної магістерської роботи.