Browsing by Author "Пономаренко, Ярослава Ігорівна"
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
- ItemВПЛИВ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ НА ФОРМУВАННЯ ПСИХОКУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ(2013) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemВіра у прикмети та льотне навчання(2008-02-19) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemДуховність як специфічна сфера зростання особистості(2012) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemЗабезпечення психологічної готовності професіоналів з урахуванням чинників відображення індивідуальної психологічної проблематики у неформальних ритуалах та прикметах(Національний авіаційний університет, 2009-04-14) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemОсобливості виникнення неформальних ритуалів в структурі льотних навчальних підрозділів(2012) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemОсобливості впливу соціокультури на формування особистості(2012) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemОсобливості розвитку психокультури особистості в інформаційну еру(2012) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemПроблема духовності особистості у філософії космізму(2014) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemПсихокультура в контексті духовної культури особистості в інформаційну еру(2012) Пономаренко, Ярослава ІгорівнаВиявлення особливостей психокультури в контексті духовної культури особистості інформаційної ери.
- ItemПсихокультура крізь призму погляду на духовність С.Б. Кримського(2013) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemРоль переконань та психологічних установок у професійному становленні особистості у соціокультурі льотного складу(Національний авіаційний університет, 2010-04-20) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemРоль психокультури у формуванні духовності особистості(2012) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemРоль психокультури у формуванні духовності особистості(2011) Пономаренко, Ярослава Ігорівна
- ItemСтавлення до прикмет та неформальних ритуалів у соціокультурі льотних навчальних підрозділів(2012) Пономаренко, Ярослава ІгорівнаУ статті розглядаються особливості ставлення до прикмет та неформальних ритуалів у соціокультурі льотних навчальних підрозділів в залежності від індивідуальних характеристик особистості.