Browsing by Author "Петровська, Світлана Володимирівна"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- ItemCompetitive strategies оf railway transport оf Ukraine as an essential part оf the european integration(Stanford University Press, 2018) Кириленко, Оксана Миколаївна; Кириленко, Оксана Николаевна; Kyrylenko, Oksana Mykolaivna; Разумова, Катерина Миколаївна; Разумова, Екатерина Николаевна; Razumova, Kateryna Mykolaivna; Петровська, Світлана Володимирівна; Петровская, Светлана Владимировна; Petrovska, Svitlana VolodymyrivnaThe article is devoted to creation of the model of Eurointegration development of railway transport of Ukraine. The analysis of strategies for determining the level of competitiveness of passenger transportation by railway transport has been carried out. It is proved that the formation of the strategy involves obtaining a certain view of the future state of the industry and ways of solving existing problems. It is scientifically proved that the solution of this issue is possible through the creation of competitive and functional strategies for the development of a passenger business entity based on the use of modern management methods.
- ItemMARKETING ACTIVITIES OF AVIATION ENTERPRISES(Національний авіаційний університет, 2017-10-20) Петровська, Світлана Володимирівна; Березюк, М. О.; Petrovska, Svitlana Volodymyrivna; Bereziuk, M. O.
- ItemКонцептуальні основи авіаційних послуг(ВПІ ВПК «Політтехніка», м. Київ, 2011-03-10) Василенко, Віталій Андрійович; Василенко, Виталий Андреевич; Vasylenko, Vitalii; Петровська, Світлана Володимирівна; Петровская, Светлана Владимировна; Svetlana, PetrovskayaГлобальні процеси, що відбулися в економіці не змогли обійти сферу авіаційних послуг. На міжнародному ринку авіаперевезень з'явилися нові види авіакомпаній - низько бюджетні. Крім того, збільшилася кількість поглинань, різних союзів та альянсів. Авіакомпанії у своїй бізнес-моделі почали використовувати елементи різних бізнес-моделей. Утворилася змішана бізнес-модель, авіаперевізники отримали можливість збільшити вибір послуг, для своїх клієнтів
- ItemМіжнародний маркетинг(Національний авіаційний університет, 2019) Смерічевський, Сергій Францович; Князєва, Тетяна В'ячеславівна; Колбушкін, Юрій Петрович; Петровська, Світлана Володимирівна; Сібрук, Віктор ЛеонідовичПредметом вивчення навчальної дисципліни є система інструментів маркетингової діяльності на зарубіжних ринках та їх особливості на сучасному етапі. Метою викладання навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» є формування у студентів чіткого уявлення про міжнародний маркетинг як про концепцію внутрішнього управління й цілісну систему організації закордонної діяльності, спрямованої на вирішення завдань підприємства з організації виробництва й пропозиції товарів і послуг на зовнішніх ринках, що найбільше задовольняють потреби активних і потенційних покупців на зарубіжних ринках та забезпечують таким чином міжнародну конкурентоспроможність вітчизняного суб’єкта господарювання.
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг»(2016-09-12) Петровська, Світлана Володимирівна; Фісун, Юлія ВолодимирівнаНавчальну програму дисципліни «Маркетинг» розроблено на основі освітньо-професійної програми та навчального плану № НБ-6-6.030507/15 підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» за напрямком підготовки 6.030507 «Маркетинг» та відповідних нормативних документів. Учебную программу дисциплины «Маркетинг» разработан на основе образовательно-профессиональной программы и учебного плана № НБ-6-6.030507 / 15 подготовки специалистов образовательного степени «Бакалавр» по направлению подготовки 6.030507 "Маркетинг" и соответствующих нормативных документов.The curriculum of the discipline "Marketing" was developed on the basis of educational and professional program and curriculum № NB-6-6.030507 / 15 of training of specialists of the educational degree "Bachelor" in the direction of preparation of 6.030507 "Marketing" and the corresponding normative documents.
- ItemТенденції розвитку українського ринку бізнес авіації(Національний авіаційний університет, 2010-12-01) Василенко, Віталій Андрійович; Василенко, Виталий Андреевич; Vasylenko, Oleksii; Петровська, Світлана Володимирівна; Петровская, Светлана Владимировна; Svetlana, PetrovskayaВ Україні ринок бізнес авіації розвинений середньо. Провідні корпорації, перші особи українського бізнесу і політики є власниками приватних літаків. Але будь-якому власникові перед тим, як підняти власний авіатранспорт в небо, слід отримати сертифікат пілота.
- ItemФормування та управління стратегічним альянсом підприємств малої авіації(Вид. ІПРЕЕД НАН України, м. Одеса, 2011-05-30) Василенко, Віталій Андрійович; Василенко, Виталий Андреевич; Vasylenko, Vitalii; Петровська, Світлана Володимирівна; Петровская, Светлана Владимировна; Svetlana, PetrovskayaВихідним пунктом досягнення стратегічних цілей учасників альянсу підприємством малої авіації є спільне використання ресурсів, яке в прикладному аспекті проявляється у здійсненні кожним авіапідприємством-партнером певного роду діяльності, яка в сукупності забезпечує реалізацію встановлених цілей співробітництва