Browsing by Author "Мазніченко, Іван Володимирович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз використання інтернет – комунікацій для просування на В2С ринку(Національний авіаційний університет, 2023-02-23) Мазніченко, Іван ВолодимировичРозвиток суспільства відбувається під впливом глобалізаційних процесів, у тому числі увиразнення ролі інформаційних технологій ку комунікаціях між людьми. Враховуючи складність залучення споживача в процесс спілкування з підприємством, фахівцям з маркетингу доводиться вивчати та впроваджувати інноваційні інструменти маркетингових комунікацій. Внаслідок цього великого значення набуває віртуальне спілкування, яке змінює свідомість особистості, формує новий мережевий образ мислення й існування. Особливої уваги потребує побудова комунікацій в соціальних мережах, яка є ключових трендом впізнаваностіь компанії або бренду, вивчає специфіку онлайн-комунікації, різних її форм, типів тощо. Інтернет-мережа – динамічне середовище, в якому відбуваються зміни на різних рівнях. Інтернет розглядають як особливу сферу віртуального простору, яка сприяє взаємодії та додає можливості комунікації. Мережа стала посередником з особливими властивостями, такий собі світ, сформований інтернет-спілкуванням зі своїми специфічними якостями. У звіті «Цифрові технології 2020» (Digital 2020) зазначено: «Зараз інтернет використовують понад 4,5 мільярда людей, водночас кількість користувачів соціальних мереж перетнула позначку в 3,8 мільярда. Майже 60% населення світу вже користується інтернетом, а останні тенденції свідчать про те, що до середини цього року більше половини всього населення світу використовуватиме соціальні мережі»