Browsing by Author "Лукашова, Інна Володимирівна"
Now showing 1 - 16 of 16
Results Per Page
Sort Options
- ItemВиховання морально-вольових і психологічних якостей засобами фізичного виховання у майбутніх соціальних працівників(Національний авіаційний університет, 2024-06-13) Скидан, Інна Володимирівна; Лукашова, Інна Володимирівна; Шип, Лілія ОлександрівнаУ сучасному суспільстві соціальні працівники відіграють ключову роль у забезпеченні добробуту та підтримки різних соціальних груп. Їхня діяльність вимагає не лише високого рівня професійних знань, але й розвинених морально-вольових і психологічних якостей. Формування цих якостей є однією з важливих складових підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.
- ItemВлияние профессионально-прикладной физической культуры на формирование мировозрения молодежи(ЧИЭМ СПбГПУ, 2014-04-20) Лукашова, Інна Володимирівна; Харун, Олена Сергіївна; Шип, Лілія ОлександрівнаНачало организационного оформления прикладной физической подготовки в нашей стране можно отнести к 20-м годам прошлого столетия. Созданные в то время научно-исследовательские коллективы и лаборатории по проблемам физической культуры и спорта были призваны обеспечить научное обоснование, определить наиболее рациональные направления процесса использования физической культуры, все больше набирала профессионально-прикладную направленность.
- ItemДвигательная активность как средство повышения уровня здоровья у студентов НАУ.(2013-04-10) Орленко, Наталія Анатоліївна; Лукашова, Інна ВолодимирівнаИзвестно, что формирование здорового образа жизни молодежи тесно связано с физическим воспитанием. В общем комплексе факторов, способствующих укреплению здоровья молодого поколения, большое значение придается физическому воспитанию. Однако постоянный рост сложности учебных программ, соответствующих учебных дисциплин требуют от студентов все большего количества времени на профессиональную подготовку, что автоматически сократило двигательную активность как неотъемлемого компонента жизнедеятельности человека. Это проявляется в выполнении определенного количества двигательных актов и определяется социально-экономическими и культурными факторами; зависит от возраста и рода занятий; индивидуальных, психологических, физических и функциональных особенностей; количества свободного времени и характера его использования; наличия спортивных сооружений и мест отдыха, а также от климато-географических условий, способствующих активному отдыху.
- ItemДослідження впливу фізичного виховання на стан здоров'я студентів в процесі навчання у ВНЗ.(Національний авіаційний університет, 2015, 2015) Пахомов, Василь Іванович; Лукашова, Інна Володимирівна; Русецький, Сергій ОлександровичВ статті розглянуто фізичне виховання як основа гармонійного розвитку молоді. Досліджено умови фізичного вдосконалення та його вплив на розвиток особистості під час навчання. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку суспільства фізична досконалість визначається як оптимальний рівень всебічної рухової підготовленості людини, яка необхідна їй у сфері соціально-зумовлених видів діяльності. Доведено, що у процесі навчальної діяльності на системи організму студентів діє значна кількість негативних факторів, які викликають відхилення в стані здоров’я.
- ItemДослідження впливу фізичного виховання на стан здоров'я студентів в процесі навчання у ВНЗ.(Національний авіаційний університет, 2015, 2015) Пахомов, Василь Іванович; Лукашова, Інна Володимирівна; Русецький, Сергій ОлександровичВ статті розглянуто фізичне виховання як основа гармонійного розвитку молоді. Досліджено умови фізичного вдосконалення та його вплив на розвиток особистості під час навчання. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку суспільства фізична досконалість визначається як оптимальний рівень всебічної рухової підготовленості людини, яка необхідна їй у сфері соціально-зумовлених видів діяльності. Доведено, що у процесі навчальної діяльності на системи організму студентів діє значна кількість негативних факторів, які викликають відхилення в стані здоров’я.
- ItemЗапровадженя методики тестування (тест "2 м'яча" та "6 м'ячів") на етапі відбіру студентів до груп спортивного вдосконалення у футзал(Національний педагогічний університет імені Михайло Драгоманова, 2023) Бобр, Володимир Іванович; Дейнеко, Ігор Володимирович; Скидан, Інна Володимирівна; Лукашова, Інна Володимирівна; Bobr, V.; Deineko, I.; Skidan, I.; Lukashova, I.У статті представлені результати дослідження ефективності тестування для перевірки показників техніко тактичної та швидкісно-силової витривалості студентів, які проявили бажання спеціалізуватися у футзалі. Розглянуто застосування тестів на етапі відбору студентів у футзалі до груп ПСМ. Наведений перелік тестів є достатньо продуктивним для визначення рівня технічної та тактичної підготовленості, що сприяє швидкому і ефективному визначенню рівня фізичної підготовленості у футзалі. Запропоновані вправи для тестування спрямовані як на розвиток когнітивних функцій гравців так і на визначення точності рухів під час їх виконання. Рекомендується для оптимальної оцінки індивідуального рівня технічної підготовленості футболістів, які об’єктивно відображують рівень виконання конкретних елементів техніки пересувань. Зазначені рухові тести (швидкість, спритність, вибухова сила) можна віднести до рухових вправ комплексної спрямованості. При виконання тестів використовувалися елементи просторової та часової орієнтації, що підкреслює мультіфункціональність заданих вправ. Виконання тестів прискорили момент адаптації гравців, як до вимог так і до роботи у команді. Аналіз результатів тестування свідчить про наявність тенденцій до більш високих показників швидкісно силової спрямованості у групі, що, ймовірно, обумовлено рівнем підготовки і більш високими показниками фізичного розвитку.
- ItemКогнитивный диссонанас в проблемном поле физического воспитания(Національний авіаційний університет, 2019, 2019) Вржесневський, Іван Іванович; Лукашова, Інна Володимирівна; Совгіря, Тетяна Миколаївна; Пахомов, Василь ІвановичВ статье рассмотрены негативные факторы, образующие платформу для жизненной позиции относительно физических упражнений и нагрузок. Установлено, что наиболее распространенные из них – лень, фобии, зависть, злость, подражательство, когнитивный диссонанс, влияние «виртуального мира».
- ItemОтношение студентов к физическим упражнениям и нагрузкам в контексте формирования активной жизненной позиции(ФГАОУ ВО «Рос. гос. проф. – пед. ун-т», 2019-02-28) Вржесневський, Іван Іванович; Бобр, Володимир Іванович; Лукашова, Інна Володимирівна; Vrzhesnevsky, Ivan Ivanovich; Bobr, Vladimir Ivanovich; Lukashova, Inna VladimirovnaСтатья посвящена исследованию фактора «отношение», как базового в формировании жизненной позиции к самостоятельным занятиям физической культурой. Представлены и проанализированы результаты анкетирования, касающиеся индивидуальной физической активности и отношения к телесности. На основании результатов исследования, высказано предположение, что задекларированное «отношение» студентов носит демонстративный характер, а истинное корректируется на бессознательном уровне и носит амбивалентный характер.
- ItemПрименение двигательной практики "терренкур" для развития физического качества "выносливость" у студентов специальной медицинской группы НАУ(Національний авіаційний університет, 2019-06-15) Бобр, Володимир Іванович; Лукашова, Інна Володимирівна; Матвиенко-Куприянов, В.И.Специалисты, работающие в области физического воспитания в ВУЗах, отмечают, что уровень здоровья абитуриентов, поступающих на учебу, с каждым годом снижается.
- ItemСтворення відповідного емоційного фону за допомогою вправ з комплексу берек (квач) у тренувальному занятті з футболу(Національний авіаційний університет, 2022-06-16) Дейнеко, Ігор Володимирович; Лукашова, Інна Володимирівна; Бойченко, Сергій ВолодимировичПідготовча частина тренувального заняття дуже часто сприймається багатьма тренерами здебільше, як щось другорядне. Більшість тренерів ретельно готують основну частину, забуваючи про важливість, яку може і повинна нести підготовча частина навчання. Одним із тренувальних заходів, який надзвичайно популярний, особливо в наймолодших вікових групах, є гра берек (квач). Вона останнім часом набула різновиду, та підвищує емоційну складову на початку тренувального заняття.
- ItemТестування техніко-тактичних дій та швидкісної витривалості у футзалі(Національний авіаційний університет, 2020-06-18) Дейнеко, Ігор Володимирович; Лукашова, Інна Володимирівна; Хачатрян, Вікторія ВікторівнаПрактична значущість контролю, як складової управління навчально-тренувальним процесом у футзалі, в загальному значенні справедлива для команд будь-якого рівня: від професійних клубів найвищого рівня до аматорських колективів чи збірних команд ЗВО. Звичайно має місце певна специфіка за змістом та організаційним і матеріально-технічним забезпеченням процесу, а також необхідність корекції та адаптації існуючих засобів та методів контролю до конкретних умов діяльності тієї чи іншої команди, але в цілому даний елемент повинен обов'язково бути присутнім організації в процесі підготовки гравців.
- ItemУровень физической подготовленности студентов ВНЗ технического профиля.(ФГБОУ ВО Чувашская ГСХА, Чебоксары, 2016) Білецька, Вікторія Вікторівна; Ясько, Лілія Володимирівна; Лукашова, Інна ВолодимирівнаОпределен уровень развития основных физических качеств студентов вузов технического профиля с разным уровнем физического здоровья. Систематизированы основные физические качества, определяющие профессиональную компетентность работников экстремальных специальностей и требующие особого внимания в процессе контроля.
- ItemФормування професійно важливих якостей у майбутніх пілотів у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки у ВНЗ(Львів, 2012, 2012-02-17) Орленко, Наталія Анатоліївна; Лукашова, Інна Володимирівна; Черниш, Людмила ПетрівнаУ статті розглядається вплив професійно-прикладної фізичної підготовки на стан людини у професійній діяльності. Результати дослідження показують, що формування важливих якостей, під час занять фізичного виховання формують здібності майбутніх авіаційних фахівців до плідно-професійної діяльності в сучасних умовах.
- ItemЦільова модель фізичної підготовки майбутніх пілотів як фактор організації процесу професійної підготовки у ВНЗ(НПУ імені М.П.Арзютова, 2013, 2013) Орленко, Наталія Анатоліївна; Турчина, Наталія Ігорівна; Лукашова, Інна Володимирівна; Воробйова, Юлія ОлегівнаРозглянуто структуру цільової моделі професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх пілотів, де показано взаємозвязок загальної та професійної культури особистості, яка може забезпечити підвищення працездатності, збереження і зміцнення здоровя, і сприятиме продовженню активного довголіття людини.
- ItemЯк йога допомагає боротися зі стресом під час війни(Національний авіаційний університет, 2022-06-16) Старостіна, Катерина Володимирівна; Пахомов, Василь Іванович; Лукашова, Інна ВолодимирівнаВ умовах війни розслабитися дуже важко, про це знають усі. Страх, сум, ненависть, тривога – щоденні емоції кожного українця. В нашому дослідженні спробуємо розглянути наскільки реально практикувати йогу під час війни та як вона може допомогти українцям не лише розслабитись, а й сконцентруватися. А для цього потрібно навчитися психологічної розрядки, щоб утримувати свої емоції під контролем.
- ItemІсторія виникнення перетягування канату та розвиток в Україні та НАУ(Національний авіаційний університет, 2021-06-17) Скидан, Інна Володимирівна; Лукашова, Інна Володимирівна; Бобр, Володимир ІвановичПеретягування канату – один з найдавніших видів спорту. Цей вид спорту зародився у глибоку давнину, і спочатку являв собою частину релігійних церемоній різних культів. Наприклад, у стародавній Індії таким чином намагалися викликати дощі в посушливий час року. Відомості про проведення дійств такого роду знайдені у багатьох країнах світу: в Індії, Кореї, Бірмі, Новій Гвінеї, країнах Африки і Америки, на Гаваях і у Новій Зеландії. Наприклад, у Бірмі, перед настанням сезону дощів влаштовувалися змагання з перетягування канату, при цьому одна команда символізувала посуху, інша – рятівну зливу. Змагання такого роду могли бути символічним відображенням боротьби добра і зла (проводилися під час похоронних церемоній), негоди і гарної погоди, плодоносності і безплідності землі і т. ін.