Browsing by Author "Лузик, Эльвира Васильевна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemКонцепція дослідження синергії ролей викладача в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти(Національний авіаційний університет, 2019-12) Лузік, Ельвіра Василівна; Luzik, Elvira; Лузик, Эльвира Васильевна; Мельник, Н.; Melnyk, N.У статті здійснено обґрунтування та перспективи дослідження синергії професійних ролей сучасного викладача в умовах інформаційного-освітнього середовища. Визначено, що синергія ролей викладача забезпечуватиме не лише ефективність та результативність навчальних досягнень студентів, але й й, насамперед, сприятиме забезпеченню якості вищої освіти у вітчизняному освітньому просторі. Пріоритетними завданнями дослідження синергії ролей викладача закладу вищої технічної освіти визначено: вивчити і проаналізувати досвід організації і діяльності служб психолого-методичної допомоги викладача у закладах вищої освіти; сформувати нормативну діагностичну базу для виявлення психологічних особливостей викладача, визначення спектру їхніх ролей і тенденцій професійного становлення під час професійної діяльності; провести пілотажні дослідження з метою визначення актуальної психолого-педагогічної проблематики в умовах технічного закладів вищої освіти тощо. Авторами запропоновано таку етапність реалізації завдань дослідження: створення банку методик для визначення соціально-психологічних особливостей та індивідуальних потреб викладача; проведення діагностики актуальних психолого-педагогічних проблем викладача, його ролей у процесі професійної діяльності; розробка та апробація системи засобів педагогічного (дидактико-методичного) та психологічного впливу на викладача, що передбачатиме методичне та психологічне просвітництво, психологічне консультування і методичну корекцію виявлених негативних тенденцій у професійній діяльності викладачів. Перспективними напрямками здійснення дослідження визначено діагностику та вироблення критеріїв та показників синергії професійних ролей викладача закладу вищої технічної освіти в умовах інформаційно-освітнього простору. Результати дослідження вбачаються у аналітичному огляді процесу професійної діяльності викладача в контексті інтегративного поєднання і взаємоузгодження системного; застосування діяльнісного й особистісного підходів щодо поглибленням наукових знань щодо психологічних факторів професійної діяльності; розширенні та вдосконаленні методичного інструментарію досліджень у галузі психології вищої школи; розроблення систем корекційних впливів, спрямованих на оптимізацію психологічного фактору професійної діяльності у вищій технічній школі тощо.
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Проектування та управління освітнім середовищем: оцінювання та діагностика навчальної успішності»(Національний авіаційний університет, 2020-10) Лузік, Ельміра Василівна; Luzik, Elvira; Лузик, Эльвира ВасильевнаДана навчальна дисципліна відноситься до вибіркового компонента із фахового переліку, яка розкриває теоретико-методологічні основи проблеми педагогічного оцінювання, сучасні програми та результати психолого-педагогічних досліджень якості освіти. Метою викладання дисципліни є вивчення основних понять та категорій педагогічної діагностики, особливостей тестування та моніторингу якості освіти, розвиток у студентів навичок у формування вмінь розробляти та аналізувати педагогічні тести різних видів та використовувати їх у освітньому процесі.
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Світові моделі університетської освіти»(Національний авіаційний університет, 2020-10) Лузік, Ельвіра Василівна; Luzik, Elvira; Лузик, Эльвира ВасильевнаДана навчальна дисципліна відноситься до вибіркового компонента із фахового переліку, яка розкриває теоретико-методологічні основи розробки та впровадження сучасних світових університетських моделей на засадах нової освітньої парадигми. Метою викладання дисципліни є вивчення світового досвіду організації освітньої діяльності за університетською моделлю для використання інноваційних підходів закордонного досвіду в процесі професійної підготовки здобувачів вищої освіти в Україні.
- ItemФормування готовності майбутнього фахівця з авіаційних транспортних технологій до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема(Національний авіаційний університет, 2019-12) Лузік, Ельвіра Василівна; Luzik, Elvira; Лузик, Эльвира Васильевна; Акмалдінова, Вікторія Євгенівна; Akmaldinova, Viktorya; Акмалдинова, Виктория ЕвгеньевнаУ статті розглянуто питання теоретико-методичних основ формування готовності до професійної діяльності як педагогічної проблеми: поняття готовності до здійснення діяльності, види готовності, структуру готовності; види та поняття професійної діяльності. Розкрито питання ключових компетенцій майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій. Здатність системи освіти задовольнити потреби особистості та суспільства у високоякісних освітніх послугах визначає внутрішній та духовний розвиток країни. Але вирішення питання формування принципово нових знань, їх використання в цілях розвитку суспільства, а також подальшого удосконалення, неможливе без розробки механізмів формування інноваційної політики вищої школи. Недостатня концептуальна сформованість методологічних основ і механізмів професійної підготовки спеціалістів з авіаційних транспортних технологій все більше створює суперечності щодо об’єктивних потреб ринку праці у відповідних фахівцях, здатних сприймати нові знання, нові види і форми діяльності, здатних до постійного саморозвитку та професійного росту. Розглянуто питання формування інженерної освіти майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій, що представляє собою основу наукової думки в різних галузях технічних знань.