Browsing by Author "Лаврухіна, Тетяна Василівна"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
- ItemКомпоненти комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів(2013-03-22) Лаврухіна, Тетяна Василівна
- ItemРозвиток дистанційного навчання в Україні(2016-03-17) Лаврухіна, Тетяна Василівна
- ItemФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ДИСПЕТЧЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АВІАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ(2015-01-29) Лаврухіна, Тетяна ВасилівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2015. Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню психолого-педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів відповідно до вимог сучасності й потреб особистості. У дослідженні розкрито поняття „комунікативна компетентність майбутніх авіаційних диспетчерів”. Розроблено критерії, визначено показники та схарактеризовано рівні сформованості комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів. У дослідженні теоретично обґрунтовано та практично реалізовано психолого-педагогічні умови, розроблено та експериментально перевірено структурно-функціональна модель формування комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів у вищих навчальних закладах авіаційного профілю, складниками якої є цільовий, змістовно-технологічний, організаційно-педагогічний і результативний компоненти. Результатами констатувального і формувального педагогічного експерименту доведено ефективність психолого-педагогічних умов комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів у вищих навчальних закладах авіаційного профілю
- ItemФормування комунікативної компетентності у майбутніх авіаційних диспетчерів(2014-03-20) Лаврухіна, Тетяна Василівна
- ItemФормування мотиваційного компонента освітньої діяльності у студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання(Національний авіаційний університет, 2021-04) Лаврухіна, Тетяна Василівна; Lavrukhina, TetianaСучасна соціально-медична та епідемічна ситуація, що панує вже впродовж року вплину на освітнє середовище, а саме, на стан вищої освіти та її організацію. Швидкий перехід та панування дистанційного навчання вплинуло на мотиваційний компонент навчальної діяльності сучасних студентів. На сьогодні ми маємо як позитивні зміни (мобільне відвідування занять) так і негативні, а саме, зниження мотиваційного компоненту навчальної діяльності сучасних студентів вищих навчальних закладів. Перехід до дистанційного навчання у ВНЗ виявив, що більшість методів мотивації до навчальної діяльності працюють не так ефективно, як в традиційній вищій школі.. Наприклад, студенти не можуть порівняти свої досягнення з успіхами інших, існують у власному он-лайн просторі, де спілкування відбувається в основному з викладачами. Отже, постає проблема формування мотиваційного компоненту навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання.
- ItemФормування психотерапевтичної компетентності у майбутніх практичних психологів в умовах сучасної вищої освіти(Національний авіаційний університет, 2021-05) Лаврухіна, Тетяна Василівна; Lavrukhina, TetianaУ статті автор досліджує тему вирішення проблем формування психотерапевтичної компетентності майбутніх практичних в умова сучасної вищої освіти. Автором представлено результати теоретичного аналізу феномену «психотерапевтичної компетентності практичних психологів», досліджує змістові складові базових, спеціальні компетенцій майбутнього психолога-психотерапевта. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні сутності поняття «психотерапевтична компетентність практичного психолога», аналізу складових зазначеного визначення, теоретичному обґрунтуванні особистісних якостей психотерапевтів, особливостей психолого-педагогічних умов формування психотерапевтичної компетентності майбутніх практичних психологів. Поняття «психотерапевтичної компетентності практичного психолога» визначається як здатність та готовність надавати консультативні послуги, відповідно до отриманої академічної освіти та спеціалізації, усвідомлювати та оцінювати відповідальність за надання цих послуг відповідно до норм закону та етики, використовувати емпірично доведені знання у професійні діяльності психотерапевта та здатність навчання протягом життя. У статті використовуються наступних методів: спостереження з метою вивчення сучасного стану проблеми та теоретичному аналізу психолого-педагогічних умов формування «психотерапевтичної компетентності» майбутніх практичних психологів. Результати. Доведено важливість особистісно-орієнтованого та компетентнісного підходів при формуванні психотерапевтичної компетентність у майбутніх практичних психологів. Охарактеризовано спеціальні, специфічні та базові компетенції сучасного психотерапевта, визначено основні вимоги до професійного становлення та адаптації психолого-психотерапевта до майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано основні проблеми, що виникають при формуванні психотерапевтичної компетенції під час навчання. Перераховано основні вимоги до особистісних якостей майбутніх психотерапевтів. Автором статті проаналізовано та запропоновано основні психолого-педагогічні умови формування психотерапевтичної компетентності майбутніх практичних психологів: 1. Професійно-особистісні умови; 2. Теоретико-методична підготовка; 3.Розвиток пошукової активності та мотиваційної сфери у студентів-психологів.
- ItemФормування психотерапевтичної ідентичності у майбутніх психологів в умовах ведення бойових дій(Національний авіаційний університет, 2022-04) Лаврухіна, Тетяна Василівна; Lavrukhina, TetianaМетою даної публікації є прагнення звернути Вашу увагу на особистість та її функціонування в умовах, коли ведуться бойові дії. Адже здорова і фізично, і психічно людина є основою формування та функціонування майбутнього суспільства. Після початку повномасштабної війни в Україні, після отримання достовірної інформації стосовно жахливих наслідків бойових дій, ми звернули увагу на те, що у психологів і психотерапевтів дуже мало або взагалі відсутня інформація стосовно того, яким чином надавати психологічне консультування або здійснювати якісну психотерапевтичну допомогу як людям, які отримали психологічне травмування, але й що не менш важливо, як контролювати і відслідковувати психологічний стан психолога, що надає допомогу.
- ItemФормування інформаційної компетентності майбутніх практичних психологів(2017-03-23) Лаврухіна, Тетяна Василівна