Browsing by Author "Кіндріцька, Ліна Вадимівна"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- ItemДинамічна айдентика(Національний авіаційний університет, 2022-06-29) Кіндріцька, Ліна ВадимівнаДинамічний фірмовий стиль відкриває новий погляд на розробку фірмового стилю. Він використовує новітні технології для створення гнучкого візуального образу, в результаті чого фірмовий стиль постійно змінюється, адаптуючись до різних ситуацій. Розглянуті особливості динамічних фірмових стилів, прийоми їх створення та переваги, що надає брендам наявність такого фірмового стилю.
- ItemКомплекс програмних засобів для створення динамічного фірмового стилю(Національний авіаційний університет, 2022-05-25) Кіндріцька, Ліна ВадимівнаВикористання різних підходів до створення фірмового стилю розширює візуальну ідентичність кожного бренду та дозволяє виділятись на ринку серед інших. Динамічний фірмовий стиль дозволяє не слідувати строгому та традиційному способу представлення бренду. Він допомагає компаніям уникати проблем з розширенням носіїв фірмового стилю без створення абсолютно нового дизайну. Динаміка останнім часом стає популярною серед багатьох компаній і, в зв’язку з цим, існує абсолютно різне програмне забезпечення для різних візуальних рішень і можливостей. Розглянуті програми для створення динамічного фірмового стилю як графічними так і мультимедійними засобами.
- ItemМакет елементів фірмового стилю для ТОВ Софтком(Національний авіаційний університет, 2022-06) Кіндріцька, Ліна ВадимівнаПоліграфічна продукція, що розроблена якісно та з дотриманням усіх дизайнерських принципів, використовується у багатьох сферах людського життя. Не обминає вона і власників компаній та підприємців. Поліграфія допомагає красиво і правильно представити певну інформацію та донести її покупцям. Особливо важливою є поліграфічна продукція для компаній, що займаються реалізацією техніки. Ринок техніки та електроніки сьогодні є одним із найрентабельніших та найперспективніших напрямків ведення бізнесу, оскільки виробники поновлюють щороку свої товари та випускають новинки. Не дивлячись на різні глобальні проблеми у світі, наприклад, пандемічні роки в Україні, частка продажу техніки та електроніки зросла на 25% в порівнянні з роками без карантинних умов. Іншими словами, дестабілізація ринку не є характерною для цієї сфери і більшість компаній ведуть успішну діяльність. Тому і кількість фірм, що надають такі послуги є неймовірно великою. Навіть найбільші і найвідоміші обличчя гравців ринку намагаються відрізнятися і досягають це різними засобами. Щоб існувати і домінувати на ринку електроніки важливо посилювати рівень впізнаваності бренду, впроваджувати інновації в компанію, підвищувати клієнтську базу та збільшувати кількість каналів комунікації з покупцями. Одним із засобів досягнення цих потреб є створення фірмового стилю компанії та використання його елементів в іміджевих, ідентифікуючих та диференціюючих цілях. Тому актуальність теми полягає у необхідності створення сучасного фірмового стилю та його елементів для магазину техніки з метою зробити компанію гідним гравцем ринку техніки та електроніки та збільшити впізнаваність бренду серед споживачів. Чому фірмовий стиль так важливий у цій ситуації? Тому що люди сприймають компанію не лише по досвіду використання товару чи послуги, який вони придбали, але й по емоціям, які вони відчувають комунікуючи саме з компанією.
- ItemМетоди та засоби проєктування мультимедійного навчального онлайн-ресурсу для вивчення можливостей штучного інтелекту в видавничій справі(Національний авіаційний університет, 2023-12) Кіндріцька, Ліна ВадимівнаПередові цифрові технології вже давно трансформували людство в глобальне інформаційне суспільство, в якому всі верстви населення активно користуються ними як в повсякденному житті, так і в роботі чи навчанні. Наявні сучасні інформаційні технології зазнають активного розвитку та позитивної динаміки впровадження в усьому світі. Стосується це і штучного інтелекту. Штучний інтелект як наука та технологія вивчає, моделює ті аспекти людської діяльності, які зазвичай розглядаються як інтелектуальні, та має кінцеву мету у вигляді створення технічних рішень і програмних комплексів [1]. Шлях від відкриття до активного застосування штучного інтелекту можна вважати революційним кроком у суспільстві 21 століття. Такий технологічний прорив можна порівняти з винайденням Інтернету, саме такий вплив технологія ШІ має на людство: вона пришвидшує будь-яку дію виконану в Інтернет-середовищі, від простого пошуку інформації до автоматизації надскладних процесів. Останні роки технології штучного інтелекту зустрічаються чи не в кожній сфері діяльності людини.
- ItemОгляд інструментів створення мультимедійного навчального онлайн-ресурсу(Національний авіаційний університет, 2024-06-18) Кіндріцька, Ліна Вадимівна; Kindritska, Lina VadymivnaЦифрові технології на сьогоднішній день транcформують традиційні методи навчання, переносячи їх в онлайн-середовище, у якому одним з освітніх засобів стають вебресурси. При цьому виникає потреба в огляді та виборі найкращого інструменту для їх створення, що враховуватиме специфіку освітнього процесу і аспекти конкретного виду навчального онлайн-ресурсу. У статті проведено огляд сучасних рішень розробки навчальних онлайн-ресурсів з визначенням особливостей та недоліків.
- ItemПрограмне забезпечення для створення кінетичної типографіки(Національний авіаційний університет, 2021-03) Кіндріцька, Ліна ВадимівнаВикористання кінетичної типографіки зараз є дуже актуальним серед професійних дизайнерів та звичайних користувачів Інтернету. Кінетична типографіка розширює інструментарій сучасного дизайнера, дає можливість легше доносити смисли і виконувати свої завдання по-новому. Вона стала настільки популярною і затребуваною, що навіть з’явилися нові підходи до її створення, а саме абсолютно різне програмне забезпечення для різних потреб і можливостей. Розглянуті професійні та прості веб-платформи для створення кінетичної типографіки будь-якої складності та мети.
- ItemПідходи створення Digital айдентики(Національний авіаційний університет, 2023-09-25) Кіндріцька, Ліна Вадимівна; Kindritska, Lina VadimovnaІнтернет та цифровий простір стали для нас не тільки корисними інструментами у веденні бізнесів та в роботі, але й частиною буденного життя кожної людини. Диджиталізація охопила всі сфери людської діяльності, вона вносить свої корективи та заміщає традиційні підходи. Не оминула цих змін і айдентика брендів. Тепер для нас є очевидним, якщо бізнеси хочуть досягти успіху, вони мають набувати цифрових проявів: створювати вебсайти та додатки, вести соціальні мережі та впроваджувати диджитальні носії фірмового стилю.