Browsing by Author "Кутлина, Ирина Юрьевна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemФормування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем(Національний Авіаційний Університет, 2019-09) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріївна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna YuryevnaСтаття спрямована на пошук сучасних підходів до управління маркетингом територій, спираючись на методологію теорії обмеження систем. Проведено аналіз загальних підходів до визначення поточного стану території і впливу чинників зовнішнього середовища на її функціонування. Проаналізовано шляхи формування комплексу маркетингу відповідно до стратегічного спрямування розвитку території. Обґрунтовано необхідність застосування принципів і методів теорії обмеження систем у практиці управління маркетингом територій. Запропоновано підхід до формування механізму управління маркетингом територій відповідно до існуючого інструментарію теорії обмеження систем.
- ItemФормування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем(Національний авіаційний університет, 2019-09) Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріівна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna YuryevnaСтаття спрямована на пошук сучасних підходів до управління маркетингом територій, спираючись на методологію теорії обмеження систем. Проведено аналіз загальних підходів до визначення поточного стану території і впливу чинників зовнішнього середовища на її функціонування. Проаналізовано шляхи формування комплексу маркетингу відповідно до стратегічного спрямування розвитку території. Обґрунтовано необхідність застосування принципів і методів теорії обмеження систем у практиці управління маркетингом територій. Запропоновано підхід до формування механізму управління маркетингом територій відповідно до існуючого інструментаріютеорії обмеження систем.