Browsing by Author "Кравець, Вадим Вікторович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemРеконструкція аеродрому аеропорту «Антонов» смт Гостомель Київської області(Національний авіаційний університет, 2022-06-18) Кравець, Вадим ВікторовичСтруктурні геополітичні зміни, що сталися за останні 10 років, і, як наслідок, нові інтеграційні напрямки країн ЄС, східно-європейських країн, а також країн СНД, спричинили за собою різкі зміни в характері транспортних потоків (вантажу і пасажирів). Зв'язки між країнами Заходу і Євроазіатського континенту стали більш тісними і, надалі, їхні темпи зростання обсягів авіаперевезень прогнозуються великими. Оптимальні транспортні зв'язки цих країн (повітряні, залізничні, автомобільні) проходять через територію України, зокрема, Київський авіаційний вузол – міжнародні аеропорти «Бориспіль», «Київ» імені Ігоря сікорського», «Антонов». Зростання ролі авіаційного транспорту в світовій економіці потребує комплексного розв’язання завдань, спрямованих на реалізацію стратегій розвитку авіаційної галузі, віддзеркалених у Національній транспортній стратегії України на період до 2020 року, Державній програмі розвитку аеропортів на період до 2023 року, концепціях розвитку аеропортів, зокрема, Міжнародного аеропорту «Антонов», а також концепціях розвитку міст, серед яких є смт Гостомель. Мережа аеропортів та аеродромів в Україні була сформована впродовж ХХ ст. Роботи з її оновлення, модернізації та реконструкції розпочались у 1990-х років, були активізовані та реалізовані до Евро-2012 (Бориспіль, Львів, Харків) за участю вітчизняних та іноземних спеціалістів, організацій, фондів. З 2021 року окремі аеродроми реконструюються в межах програми «Велике будівництво», реалізація якої здійснюється під патронатом Президента України (Херсон, Вінниця, Миколаїв). У результаті воєнних подій лютого-травня 2022 року реалізацію програми «Велике будівництво» тимчасово призупинено, а країна втратила низку об’єктів критичної інфраструктури, зокрема, в Міжнародному аеропорту «Антонов». Необхідно також враховувати, що в районі смт. Гостомель на сьогоднішній день є можливість будівництва сучасної штучної зльотно-посадкової смуги і це, практично, єдине можливе місце навколо Києва для будівництва такого аеродрому. Економічні і фінансові розрахунки, наведені в бізнес-плані Міжнародний аеропорт «Антонов» показують, що його створення і розвиток є складовою і невід'ємною частиною загального розвитку Київського авіаційного вузла і виконує завдання по реалізації Програми розвитку авіації в Україні.
- ItemРозробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів(Націнальний авіаційний університет, 2023-12-28) Кравець, Вадим ВікторовичУ зв'язку з подіями, що розгорнулися на території нашої країни відновлення аеродромних покриттів стало стратегічно важливим. Велика кількість аеродромів зазнала пошкодження, що кардинально відрізняються від пошкоджень минулих років. Цивільні аеродроми знаходяться в стані очікування та не приймають повітряні судна. Що через відсутність динамічних навантажень значно зменшує кількість пошкоджень покриття. Проте аеродроми знаходяться під впливом природних чинників таких як: сонячні промені, перепади температури та руйнівні для жорстких покриттів замерзання і танення води. Що зобов'язує перед введенням об'єктів в експлуатацію провести дослідження їхньої придатності для здійснення злітно-посадкових операцій. Тому у зв’язку з новими типами пошкоджень, довгим переривом в експлуатації аеродромів та розвитком технологій я вважаю що розробка нової методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів є необхідною. Так як вона дозволить вирішити проблеми, що виникли внаслідок війни, та зможе надалі застосовуватися як більш ефективний та простіший спосіб в догляді за аеродромами. Метою написання магістерської роботи є вивчення наявних технологій для максимальної оптимізації та автоматизації процесу догляду за аеродромним покриттям. Підвищення якості оцінки наявності дефектів на аеродромному покритті. Розробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорсткого аеродромного покриття при пошкодженнях що потребують: ● планових заходів з експлуатаційного утримання ● поточного ремонту ● капітального ремонту При цьому не зменшивши якість догляду за аеродромним покриттям. Покращити техніко-економічні показники в порівняні з наявними способами по догляду та відновленню жорстких аеродромних покриттів.