Browsing by Author "Коновальчук, Марина Николаевна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAgile-маркетинг : управління змінами в маркетингу підприємства(Національний авіаційний університет, 2018-10-19) Коновальчук, Марина Миколаївна; Білявський, Валентин Миколайович; Коновальчук, Марина Николаевна; Белявский, Валентин Николаевич; Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna; Biliavskiy, Valentyn MikolayevichПостановка ефективного маркетингу є одним із фундаментальних завдань у сучасному бізнес-середовищі. Дана обставина пов’язана із великою кількістю змін, з якими зіштовхуються будь яке підприємство в процесі функціонування, тому проблема управління змінами залишається постійно актуальною.
- ItemТериторіальний брендинг як інструмент розвитку регіону(Львівський інститут МАУП, 2018-11-28) Білявський, Валентин Миколайович; Коновальчук, Марина Миколаївна; Белявский, Валентин Николаевич; Коновальчук, Марина Николаевна; Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich; Konoval'chuk, Maryna MykolaivnaВ сучасному світі для забезпечення ефективного розвитку територій потрібно застосовувати всю сукупність досліджених в світовій практиці методик та інструментів управлінської діяльності. Для забезпечення успіху організацій в бізнес-середовищі застосовуються інструменти маркетингу. Найважливішим з яких є брендинг території або територіальний брендинг, метою якого є покращення іміджу території, поінформованості мешканців конкретного регіону та країни загалом, приваблення туристів та залучення інвестицій.