Browsing by Author "Коновальчук, Марина Миколаївна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemAgile-маркетинг : управління змінами в маркетингу підприємства(Національний авіаційний університет, 2018-10-19) Коновальчук, Марина Миколаївна; Білявський, Валентин Миколайович; Коновальчук, Марина Николаевна; Белявский, Валентин Николаевич; Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna; Biliavskiy, Valentyn MikolayevichПостановка ефективного маркетингу є одним із фундаментальних завдань у сучасному бізнес-середовищі. Дана обставина пов’язана із великою кількістю змін, з якими зіштовхуються будь яке підприємство в процесі функціонування, тому проблема управління змінами залишається постійно актуальною.
- ItemПідвищення ефективності діяльності товариство з обмеженою відповідальністю «Логіс Карго» при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності(Національний авіаційний університет, 2020-02-25) Коновальчук, Марина МиколаївнаДипломна робота присвячена підвищенню ефективності діяльності підприємства, визначенню шляхів підвищення ефективності та оцінці економічної ефективності одного з запропонованих заходів на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Логіс Карго». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. У першому розділі визначено сутність ефективності діяльності підприємства, досліджено методичні засади її оцінки, зазначено чинники, напрями та резерви підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз господарської, фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Логіс Карго», також оцінено ефективність діяльності підприємства. У третьому розділі визначено можливі шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства та проведена оцінка ефективності одного з запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: ефективність діяльності підприємства; методи оцінки ефективності діяльності підприємства; шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства.
- ItemТериторіальний брендинг як інструмент розвитку регіону(Львівський інститут МАУП, 2018-11-28) Білявський, Валентин Миколайович; Коновальчук, Марина Миколаївна; Белявский, Валентин Николаевич; Коновальчук, Марина Николаевна; Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich; Konoval'chuk, Maryna MykolaivnaВ сучасному світі для забезпечення ефективного розвитку територій потрібно застосовувати всю сукупність досліджених в світовій практиці методик та інструментів управлінської діяльності. Для забезпечення успіху організацій в бізнес-середовищі застосовуються інструменти маркетингу. Найважливішим з яких є брендинг території або територіальний брендинг, метою якого є покращення іміджу території, поінформованості мешканців конкретного регіону та країни загалом, приваблення туристів та залучення інвестицій.