Browsing by Author "Колесник, Максим Віталійович"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
- ItemEducational and methodical complex of discipline "Management of business processes in an international environment"(National Aviation University, 2022) Kolesnik, Maksim; Колесник, Максим ВіталійовичThis subject is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a management specialist. The purpose teaching the subject is the formation of future professionals in modern management thinking and a system of specialized knowledge in business process management in an international environment, including conceptual mastery of the theory of process approach in organizational management, mastery of formulation, modeling and documented description of business processes.
- ItemEducational-methodical complex of discipline "Organizational Behavior"(National Aviation University, 2018) Новак, Валентина Олексіївна; Novak, Valentyna; Новак, Валентина Алексеевна; Колесник, Максим Віталійович; Kolesnyk, Maksym; Колесник, Максим Виталиевич; Паливода, Олена Михайлівна; Palyvoda, Olena; Паливода, Елена МихайловнаThis discipline is the theoretical basis for a set of knowledge and skills that forms the profile of a specialist in management in the field of understanding, predicting and managing human behavior within organizations. The purpose of teaching discipline is the formation of future managers of modern managerial thinking and systems of special knowledge on organizational behavior and the adoption of adequate managerial decisions.
- ItemEducational-methodical complex of discipline "Strategic Management of Corporations"(Національний Авіаційний Університет, 2018) Новак, Валентина Олексіївна; Novak, Valentyna; Новак, Валентина Алексеевна; Паливода, Олена Михайлівна; Palyvoda, Olena; Паливода, Елена Михайловна; Колесник, Максим Віталійович; Kolesnyk, Maksym; Колесник, Максим ВиталиевичThis training course is the theoretical basis of a body of knowledge and skills, which makes it possible to build tangible and intangible assets, helping to make informed management decisions based on the international experience of management, which provides development corporation under market conditions.
- ItemEducational-methodical complex of the discipline "Management of business processes in an international environment"(National Aviation University, 2022) Kolesnyk, Maxim; Колесник, Максим ВіталійовичThis subject is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a management specialist. The purpose teaching the subject is the formation of future professionals in modern management thinking and a system of specialized knowledge in business process management in an international environment, including conceptual mastery of the theory of process approach in organizational management, mastery of formulation, modeling and documented description of business processes.
- ItemEvolutional aspects of ethical, responsible and innovative composition of social marketing(National institute of economic research, 2019-05-16) Смерічевський, Сергій Францович; Smerichevskyi, Serhii Frantsovych; Колесник, Максим Віталійович; Kolesnyk, Maksym VitaliiovychManagement of the decision-making process by the consumer in the current market conditions is characterized by complexity, since it covers the application of advanced modern marketing mix methods not only in relation to the tasks of organizing a separate transaction for goods (services) exchange, but assumes interaction with all stakeholders in the market. As a result it ensures the market exchange stability, increases value got by the end consumer in terms of forming its true loyalty in the society, and therefore ensures the stability of enterprise market potential development.
- ItemЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання домашнього завдання для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг»(2012) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Колесник, Максим ВіталійовичМетодичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
- ItemМаркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів авіакомпаній України(Кондор, 2020) Смерічевський, Сергій Францович; Шевченко, Анна Валеріївна; Малахівська, Ганна Володимирівна; Колесник, Максим Віталійович; Решетнікова, І. Л.; Астахов, К. В.Вітчизняна авіаційна галузь із приходом на внутрішній ринок великих зарубіжних компаій перейшла на новий етап свого розвитку: зростає рівень обслуговування, збільшується перелік запропонованих авіакомпаніями послуг, поступово зменшується вартість квитків, розширюється географія польотів, підвищується увага до соціальних питань ведення бізнесу. Зростання конкуренції на внутрішньому ринку сприяє до пошуку вітчизняними авіаперевізниками нових інструментів залучення споживачів та збереження наявної клієнтської бази. Як наслідок, з боку авіатранспортних підприємств зростає увага до розвитку маркетингової філософії ведення бізнесу. Саме тому питання формування та управління лояльністю клієнтів, як основного способу забезпечення реалізації послуг авіакомпаній у майбутньому, що поставлені в запропонованому дослідженні, є актуальними та своєчасними. Монографія містить аналіз методичних підходів до оцінювання лояльності кліентів, а також їх прихильності до компанії та бреду, що дозволив виокремити найбільш поширені труднощі, які виникають у процесі такого оцінювання та запропоновано можливі шляхи їх подолання, що стали основою для розвитку існуючих підходів до управління лояльністю клієнтів. У монографії розглядаються теоретико-методичні підходи до формування лояльності клієнтів на засадах соціально-відповідального маркетингу та практичні рекомендації щодо підвищення на цій основі ефективності господарської діяльності авіакомпаній. Для наукових співробітників, державних службовців, фахівців авіаційної галузі з питань управління лояльністю клієнтів авіакомпаній, а також викладачів, аспірантів і студентів ЗВО економічних спеціальностей.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни «Організаційна поведінка»(Національний Авіаційний Університет, 2018) Новак, Валентина Олексіївна; Novak, Valentyna; Новак, Валентина Алексеевна; Паливода, Олена Михайлівна; Palyvoda, Olena; Паливода, Елена Михайловна; Колесник, Максим Віталійович; Kolesnyk, Maksym; Колесник, Максим ВиталиевичМетою викладання дисципліни є формування у майбутніх менеджерів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань з організаційної поведінки і прийняття адекватних управлінських рішень.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни «Стратегічне управління корпораціями»(Національний Авіаційний Університет, 2022) Колесник, Максим Віталійович; Kolesnik, MaksimДана дисципліна полягає у формуванні в майбутніх спеціалістів знань із управління корпораціями як особливими організаційними формами сучасного бізнесу з урахуванням тенденцій глобалізації та інтеграції економічних відносин.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни «Стратегічний менеджмент корпорацій»(Національний авіаційний університет, 2023) Колесник, Максим Віталійович; Kolesnik, MaksimДана дисципліна полягає у формуванні в майбутніх спеціалістів знань із управління корпораціями як особливими організаційними формами сучасного бізнесу з урахуванням тенденцій глобалізації та інтеграції економічних відносин.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни «Управління бізнес-процесами в міжнародному середовищі»(Національний авіаційний університет, 2024) Колесник, Максим Віталійович; Kolesnik, MaksimДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з менеджменту. Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у сфері управління бізнес-процесами в міжнародному середовищі, в тому числі концептуального оволодіння теорією процесного підходу в управлінні організацією, оволодіння навичками формулювання, моделювання і документованого опису бізнес-процесів.
- ItemНавчально-методичний комплекс з асистентської педагогічної практики з фаху(Національний авіаційний університет, 2021-05-13) Колесник, Максим Віталійович; Командровська, Вероніка Євгеніївна; Kolesnik, Maxim Vitalievich; Komandrovskaya, Veronica Evgenievna; Колесник, Максим Витальевич; Командровская, Вероника ЕвгеньевнаАсистентська педагогічна практика (далі - практика) є складовою частиною підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (далі - аспірантів) до викладацької діяльності. Мета практики - набуття аспірантами професійно-орієнтованих навичок та досвіду навчальної, методичної діяльності, необхідних для викладання у закладах вищої освіти дисциплін за спеціальністю маркетинг та формування у аспіранта здатності генерувати інноваційні ідеї та розв’язувати комплексні проблеми професійної та / або дослідницької інноваційної діяльності у сфері маркетингу та інших галузях з урахуванням сучасних світових тенденцій.