Browsing by Author "Кодола, Раїса Миколаївна"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
- ItemМОВНИЙ БАР’ЄР ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ(Національний авіаційний університет, 2017, 2017-06) Kodola, Raisa; Кодола, Раїса Миколаївна
- ItemНавчально- методичний комплекс навчальної дисципліни "Іноземна мова" Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 073 "Менеджмент" Спеціалізація : "Логістика" Курс – 1 Семестр – 1, 2 6 – 073/16(Національний авіаційний університет, 2017) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Кодола, Раїса Миколаївна; Akmaldinova, Oleksandra; Kodola, RaisaЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є удосконалення та подальший розвиток набутих у школі знань, навичок та вмінь з іноземної мови в різних видах мовної діяльності. Вивчення іноземної мови передбачає володіння термінологічною та загальномовною лексикою, набуття навичок читання та усного і письмового перекладу оригінальних науково-технічних текстів за фахом, вміння розуміти іноземну мову як при безпосередньому спілкуванні, так і у фонозапису, вести бесіду та робити повідомлення з фаху та з суспільно-політичної тематики в межах тем, зазначених програмою.
- ItemНавчально- методичний комплекс навчальної дисципліни "Іноземна мова (за фахом)"(НАУ, 2019) Кодола, Раиса Николаевна; Кодола, Раїса Миколаївна; Kodola, RaisaЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є удосконалення та подальший розвиток набутих у школі знань, навичок та вмінь з іноземної мови в різних видах мовної діяльності. Вивчення іноземної мови передбачає володіння термінологічною та загальномовною лексикою, набуття навичок читання та усного і письмового перекладу оригінальних науково-технічних текстів за фахом, вміння розуміти іноземну мову як при безпосередньому спілкуванні, так і у фонозапису, вести бесіду та робити повідомлення з фаху та з суспільно-політичної тематики в межах тем, зазначених програмою
- ItemНавчально- методичний комплекс навчальної дисципліни "Іноземна мова наукового спрямування" РМ-6-076 /18-3.2.14(Національний авіаційний університет, 2019) Kodola, Raisa; Кодола, Раїса Миколаївна; Кодола, Раиса НиколаевнаЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є удосконалення та подальший розвиток набутих у школі знань, навичок та вмінь з іноземної мови в різних видах мовної діяльності. Вивчення іноземної мови передбачає володіння термінологічною та загальномовною лексикою, набуття навичок читання та усного і письмового перекладу оригінальних науково-технічних текстів за фахом, вміння розуміти іноземну мову як при безпосередньому спілкуванні, так і у фонозапису, вести бесіду та робити повідомлення з фаху та з суспільно-політичної тематики в межах тем, зазначених програмою
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Іноземна мова ділового спрямування": 07 «Управління та адміністрування»(Національний авіаційний університет, 2019) Kodola, Raisa; Кодола, Раїса Миколаївна; Кодола, Раиса НиколаевнаЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є удосконалення та подальший розвиток набутих у школі знань, навичок та вмінь з іноземної мови в різних видах мовної діяльності. Вивчення іноземної мови передбачає володіння термінологічною та загальномовною лексикою, набуття навичок читання та усного і письмового перекладу оригінальних науково-технічних текстів за фахом, вміння розуміти іноземну мову як при безпосередньому спілкуванні, так і у фонозапису, вести бесіду та робити повідомлення з фаху та з суспільно-політичної тематики в межах тем, зазначених програмою
- ItemНавчання аудіюванню радіотелефонної фразеологіії фахівців цивільної авіації(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Максимович, Галина Олександрівна; Кодола, Раїса Миколаївна; Вербило, Галина Павлівна; Максимович, Галина Александровна; Кодола, Раиса Николаевна; Вербило, Галина Павловна; Maksimovich, Galyna; Kodola, Raisa; Verbilo, GalynaУ статті розглядається значення аудіювання як виду мовленнєвої діяльності, актуальність навчання аудіюванню, оскільки аудитивна компетенція є важливим компонентом у професійній діяльності майбутніх авіаційній фахівців в умовах професійного радіообміну. Найважливіша річ у зв'язку пілот-диспечер - це розуміння мови радіообміну. Важливо, щоб пілоти підтверджували кожен радіозв'язок з УВД, використовуючи відповідний позивний сигнал літака. Професійний радіообмін заснований на багатьох чинниках. Оскільки нестандартна фразеологія є частою причиною чи фактором, що сприяє аваріям та інцидентам літальних апаратів, найважливішими є навички сприйняття професійної фразеології на слух. Це гарантує швидке спілкування (з бажаним результатом), зменшує ризик того, що інформація буде неправильно зрозумілою, і полегшує процес читання / повторного прослуховування, що можливі помилки швидко виявляються. Диспечери повинні знати, що пілот хоче зробити, перш ніж належним чином виконати свої контрольні обов'язки. Пілоти повинні підтримувати пильність у моніторингу радіозв'язку управління повітряним рухом.
- ItemНавчання професійно-орієнтованої англійської мови фахівців цивільної авіації(© ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019, 2019-05) Кодола, Раїса Миколаївна; Максимович, Галина Олександрівна; Kodola, Raisa; Maksymovych, HalynaВисхідна роль цивільної авіації в економічних системах світу обумовлює зростання міжнародних вимог до професійного володіння англійською мовою авіа персоналом. У статті розглянута актуальність підвищення рівня мовної підготовки спеціалістів з цивільної авіації, критерії оцінки мовної компетентності, а також особливості авіаційної англійської мови для ведення радіопереговорів та їх вплив на безпеку польотів
- ItemОсвіта за кордоном(Київ 2018, 2018-03-20) Кодола, Раїса Миколаївна
- ItemПодолання мовного бар'єру льотного ідиспетчерського складу у стресових ситуаціях(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Максимович, Галина Олександрівна; Кодола, Раїса Миколаївна; Шульга, Тетяна Валеріївна; Максимович, Галина Александровна; Кодола, Раиса Николаевна; Шульга, Татьяна Валериевна; Maksimovich, Galyna; Kodola, Raisa; Shulga, TatianaУ статті розглядається питання важливості запровадження позитивної культури безпеки, а саме: приділяти велику увагу безпеці польотів; мати реалістичний погляд на небезпечні фактори, такі як недостатній рівень мовної підготовки, людський фактор, стресові ситуації, тощо; відстежувати, стимулювати і заохочувати якісну підготовку персоналу.
- ItemПрофесійна англійська мова для фахівців цивільної авіації(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Максимович, Галина Олександрівна; Кодола, Раїса Миколаївна; Вербило, Галина Павлівна; Максимович, Галина Александровна; Кодола, Раиса Николаевна; Вербило, Галина Павловна; Maksimovich, Galyna; Kodola, Raisa; Verbilo, GalynaУ статті описуються особливості навчання професійній англійській авіаційній мові таких фахівців цивільної авіації, як пілоти і диспетчера УВС відповідно до вимог і новими ініціативами ІКАО, розглянуті актуальність підвищення рівня мовної підготовки спеціалістів з цивільної авіації, критерії оцінки мовної компетентності, а також особливості авіаційної англійської мови для ведення радіопереговорів та їх вплив на безпеку польотів.
- ItemСпецифіка професійно-мовленнєвої діяльності фахівців у сфері авіаційної безпеки(ВДА, 2019., 2019-04) Кодола, Раїса Миколаївна; Максимович, Галина Олександрівна; Kodola, Raisa; Maksymovych, HalynaНа сьогоднішній день англійська мова зачіпає багато професійних сфер діяльності. Авіаційна сфера не стала винятком. Міжнародна організація цивільної авіації (ІКАО) рекомендує пілотам і диспетчерам УВС здійснювати всі переговори між собою англійською мовою, оскільки історично склалося так, що англійська мова є міжнародною мовою. На новому етапі розвитку авіації обов'язковою умовою здійснення безпеки польотів є високі, конкретизовані вимоги до рівня мовної підготовки на основі обов'язкового тестування і сертифікації.