Browsing by Author "Камінська, Анастасія Олександрівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)(Національний авіаційний університет, 2023-06-19) Камінська, Анастасія ОлександрівнаРоль та потреба введення маркетингових комунікацій зростає в умовах конкуренції та вимагає пошуку нових форм планування комунікаційної діяльності роздрібних підприємств. Об’єднання комунікаційної і управлінської сфер є однією з таких форм. До того ж управлінська сфера орієнтує комунікаційну діяльність на досягнення мети,а не лише виконує координуючу форму. Одним з вирішальних факторів подальшого розвитку виступає управління маркетинговими комунікаціями, так як безпосередньо спрямовано на вибір ефективніших засобів комунікаційного впливу задля популяризації бренду мережі, а також залучення і утримання покупців, зростання прибутку та товарообігу. Масштабність маркетингових комунікацій торговельних мереж та надзвичайно широкі можливості охоплення аудиторії, що їх забезпечують новітні інформаційно-комунікаційні технології, зумовлюють підвищені вимоги до якості управлінських рішень в сфері комунікації. Це визначає актуальність глибокого дослідження теперішніх особливостей управління маркетинговими комунікаціями торговельних мереж, так як підвищення ефективності такого управління сприятиме конкурентоспроможності, стратегічному розвитку торговельних підприємств та більш повному задоволенню потреб споживачів.