Browsing by Author "Гамула, Вікторія Вікторівна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemАктуальність використання лендінгу (Landing Page) у сучасному інтернет-маркетингу(Національний авіаційний університет, 2023-09-25) Гамула, Вікторія Вікторівна; Hamula, Victoria VictorivnaВ умовах розширення можливостей доступу до мережі Інтернет та постійного зростання його користувачів вітчизняні підприємства одержали потенціальні можливості для активної інтеграції у електронне бізнес-середовище. Це сприяло розвитку Інтернет-маркетингу як однієї з найпоширеніших складових сучасних ІТ-технологій. Важливим інструментом Інтернет-маркетингу, за допомогою якого досягається одразу кілька цілей є посадкова сторінка, або лендінг пейдж. Практично кожна компанія, що серйозно займається своїм просуванням в Інтернеті, приділяє велику увагу створенню та розвитку лендингових сторінок. З їхньою допомогою можна досягти відмінних результатів відразу за декількома напрямками.
- ItemМакет навчального посібника Видавнича справа і технічне редагування(Національний авіаційний університет, 2021) Гамула, Вікторія ВікторівнаНа сьогоднішній день активно проводяться реформи в системі освіти України задля забезпечення нової якості освіти на всіх рівнях: від дошкільної до вищої освіти та освіти дорослих загалом. Одним з головних кроків на шляху до реалізації поставленої мети є оптимізація змісту освіти, а разом з цим і модернізація навчальних видань. Адже саме навчальна книга є одним з багатьох чинників, яка впливає на забезпечення якісної освіти і сприяє рівню культури в суспільстві. Нині спостерігається, що забезпечення навчальних дисциплін якісними, сучасними підручниками, які структуровані, враховуючи психологічні особливості сприйняття навчального матеріалу сучасними дітьми та підлітками, є проблемою.
- ItemМетоди та засоби розробки Landing page Державного музею авіації(Національний авіаційний університет, 2022-11) Гамула, Вікторія ВікторівнаНа сьогоднішній день можна зробити висновок, що людство живе в часі, де мережа Інтернет – це провідний генератор перетворення ціннісних орієнтирів людства і його соціальний структур заразом. Він не тільки став сферою життєдіяльності чималої кількості людей, а й новим прошарком для певних сфер економіки. Багато країн в повній мірі усвідомили ті колосальні переваги, які несе з собою розвиток і поширення інформаційно-комунікаційних технологій. Вже ні в кого не викликає сумніву той факт, що рух до інформаційного забезпечення менеджменту підприємств – це шлях до лідируючих позицій на ринку, прагнення бути обізнаним першим щодо змін, які відбуваються в полі діяльності їх інтересів [1]. Розвиток інформаційних технологій призвів до появи поняття «електронний бізнес». Аналіз наукових підходів до визначення понять «електронний бізнес», «електронна комерція», «Інтернет-торгівля», показав, що єдиного визначення не існує.