Browsing by Author "Вакуленко, Тетяна Олександрівна"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
- ItemFinancial Activity(К.: Книжкове видавництво НАУ, 2006) Вакуленко, Тетяна Олександрівна
- ItemFundamentals of Banking And Management(Fundamentals of Banking And Management. Навчальний посібник / Т.О.Вакуленко – К.: НАУ, 2006. – 128 с., 2006) Вакуленко, Тетяна Олександрівна
- ItemProfessional English. English for Business Communication: навчальний посібник(Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2010) Вакуленко, Тетяна ОлександрівнаНавчальний посібник “Professional English. English for Business Communication” призначений для студентів напряму 6.020100 Документознавство та інформаційна діяльність, для студентів, які навчаються на факультетах ділового спрямування, а також для всіх, хто активно використовує англійську мову у діловій діяльності (для секретарів, офіс-менеджерів, менеджерів з інформації, організаторів діловодства, керівників адміністративного апарату як з окремих напрямків адміністрування, так і загалом в організації службового, комерційного, документного та інформаційного потоку та топ-адміністрації фірм). Структура та зміст навчального посібника відповідають принципам системи навчання у вищих навчальних закладах. Використання посібника передбачає знання нормативної граматики та наявність лексичного запасу в обсязі 1500-2000 лексичних одиниць. Мета посібника: надати зразки ділового мовлення та забезпечити його засвоєння. Посібник складається з восьми розділів, що охоплюють такі теми: 1. Modern Business Administration 2. Management Information Systems 3. Legal Matters 4. Business Etiquette 5. Office Safety. Stress at Work 6. Business Documentstion 7. Insurance 8. Psychology in work Тематичний принцип побудови посібника дає можливість використати його як повністю, так і для вибіркового вивчення потрібної тематики. Посібник грунтується на оригінальних текстах, що забезпечує автентичність як змісту, так і термінології. Посібник включає вісім розділів (sections), побудованих за єдиним принципом, мета якою полягає у тому, щоб полегшити засвоєння матеріалу як під час вивчення його у групі, так і при самостійному навчанні. Розділи (sections) I, III, IV, V, VI − містять по два підрозділи (units), розділ II − три підрозділи, розділи VII, VIII − по одному підрозділу. У кожному підрозділі − по декілька текстів, які супроводжуються глосаріями та різними типами вправ, метою яких є полегшення роботи з текстами, активізація лексики, розвиток усного мовлення за професійним спрямуванням. Значна увага приділяється такому прийому роботи як співвіднесення/зіставлення, який полягає у розпізнаванні і зіставленні елементів, які співвідносяться один з одним, наприклад: термін і його визначення, початок і кінець речення, слово чи термін англійською мовою і його еквівалент українською мовою. Також пропонуються завдання, що містять запитання, за допомогою яких перевіряється розуміння змісту тексту і надається можливість обговорення проблем. Наступне завдання − на зворотний переклад речень на основі тексту з української на англійську мову. Деякі підрозділи містять додаткову лексику, що сприяє розширенню словникового запасу, а також завдання на заповнення пропусків, в основі якого лежить методика доповнення або відтворення мовних елементів, яких бракує. Особливу увагу слід звернути на розділ VI − Business Documentstion. Він містить інформацію про структуру різних типів документів (ділових листів, пам’ятних записок, протоколів, звітів, транспортної документації, контрактів) а також зразки цих документів для читання та перекладу та систему завдань для закріплення теми. У результаті засвоєння навчального матеріалу, викладеного в навчальному посібнику «Professional English. English for Business Communication», студент повинен знати професійну лексику, уміти читати тексти згідно з фонетичними правилами, перекладати тексти з англійської на українську і з української на англійську, володіти технікою перекладу, вести бесіду, складати діалоги, уміти поставити запитання, доповнити висловлення, довести свою точку зору. Знання та уміння, отримані під час засвоєння матеріалу, викладеного в навчальному посібнику, можуть бути використані для вивчення більшості дисциплін професійної та практичної підготовки фахівця. Матеріал посібника пов’язаний з іншими дисциплінами, що викладаються за навчальним планом спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність». Серед них такі дисципліни, як «Лінгвістичні основи документознавства», «Діловодство», «Електронний документообіг», «Комп’ютерні мережі та телекомунікації», «Інформаційна діяльність», « Документне забезпечення діяльності організацій», «Захист інформації», «Етика і психологія ділового спілкування», «Адміністративне трудове право», «Основи охорони праці».
- ItemPsychology(Вид-во Нац. авіац. ун-ту, «НАУ-друк», 2010) Вакуленко, Тетяна Олександрівна; Жароїд, Юлія Анатоліївна; Рудь, Ніна ПетрівнаНавчальний посібник «Psychology» призначений для студентів, які навчаються за напрямом «Психологія», а також для всіх, хто вивчає англійську мову у ВНЗ України, та психологів-практиків, які бажають поглибити свої знання з англійської мови. Структура та зміст навчального посібника відповідають принципам викладання дисципліни «Іноземна мова» (за професійним спрямуванням) у вищих навчальних закладах. Він містить такі теми: “Introducing psychology”, “Family psychology”, “Psychology of Sex Relations”, Behavioral Therapies”, “Temperament. Emotions”, “Human Feelings. Phobias”, “Stress”, “Sleep and Dreams. Memory and Brain”, “Psychology of Learning. Psychology in Work”. Посібник ґрунтується на оригінальних текстах, що забезпечує автентичність як змісту, так і термінології. Тексти супроводжуються термінологічними глосаріями, різними типами вправ, метою яких є активізація лексики, розвиток усного мовлення за професійним спрямуванням. Значна кількість вправ містить матеріали для закріплення навичок розпізнавання термінів, (поданих як англійською, так і українською мовами) та знаходження українських чи англійських відповідників. Деякі розділи містять вправи на знаходження синонімів, антонімів, на словотворення, на визначення правильності чи хибності тверджень. У результаті засвоєння навчального матеріалу, викладеного в навчальному посібнику «Psychology», студент повинен знати професійну лексику, уміти читати тексти згідно з фонетичними правилами, перекладати тексти з англійської на українську і з української на англійську, володіти технікою перекладу, вести бесіду, складати діалоги, уміти поставити запитання, доповнити висловлення, довести свою точку зору. Знання та уміння, отримані під час засвоєння матеріалу, викладеного в навчальному посібнику можуть бути використані для вивчення більшості дисциплін професійної та практичної підготовки фахівця. Матеріал посібника пов’язаний з іншими дисциплінами, що викладаються за навчальним планом спеціальності «Психологія». Серед них такі дисципліни, як «Психофізіологія», «Вікова психологія», «Психологія праці», «Психодіагностика», «Клінічна психологія», «Педагогічна психологія», «Психологія управління», «Психологія сім’ї», «Психологія сексуальності», «Психологія організацій» та ін.
- ItemSOCIOLOGY(Нац. авіац. ун-т.-К.:Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2006) Вакуленко, Тетяна ОлександрівнаНавчальний посібник з англійської мови “Соціологія” призначений для аудиторної та самостійної роботи студентів 1 – 4 курсів, які навчаються за спеціальністю “Соціологія”, “Соціальна робота” для підготовки фахівців з даної спеціальності та для тих, хто вже працює й хотів би поглибити свої знання у цій галузі. Навчальний посібник складається з одинадцяти розділів, кожен з яких містить оригінальні тексти, словник з перекладом українською мовою, різноманітні лексико-граматичні вправи. Кожен розділ закінчується матеріалом та вправами на основі пройденого матеріалу. Теорія закріплюється системою вправ та завдань мовного і творчого характеру, що спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення. Це дає студентам можливість вивчити та закріпити професійну термінологію, набути навички вільного спілкування у професійній сфері. Методика подання матеріалу посібника надасть змогу студентам – майбутнім фахівцям - добре засвоїти професійну термінологію.
- ItemПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей(Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2013-06-07) Гудманян, Артур Грантович; Вакуленко, Тетяна ОлександрівнаМістить матеріали доповідей щорічної науково-практичної конференції з проблем гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах галузевого спрямування за науково-практичним напрямом «Іноземна філологія».
- ItemПроблеми викладання іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі(Нац. авіац. ун-т.-К.:Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2010-03-18) Гудманян, Артур Грантович; Вакуленко, Тетяна ОлександрівнаМістить матеріали доповідей щорічної науково-практичної конференції з проблем гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах галузевого спрямування за науково-практичним напрямом «Іноземна філологія».
- ItemПроблеми викладання іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі(Нац. авіац. ун-т.-К.:Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2012-03-16) Гудманян, Артур Грантович; Вакуленко, Тетяна ОлександрівнаМістить матеріали доповідей щорічної науково-практичної конференції з проблем гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах галузевого спрямування за науково-практичним напрямом «Іноземна філологія».