Browsing by Author "Бондар, Людмила Вікторівна"
Now showing 1 - 20 of 31
Results Per Page
Sort Options
- ItemMotivation of training future specialists in aviation industry(the sixth world congress «Aviation in the XXI-st century: “Safety in Aviation and Space Technologies”», 2014-09) Ісхакова, Наталія Гаріївна; Бондар, Людмила ВікторівнаIn this paper motivation is considered as the basis of training specialists in aviation industry. Various groups of motives are considered and the importance of the formation of cognitive and professional motives is emphasized. On the basis of research results of freshmen’s motivation recommendations for teachers are provided.
- ItemВплив самоставлення студентів на вибір стилю поведінки в конфлікті(Науковий журнал "Габітус", 2020-05-20) Проскурка, Наталія Миколаївна; Бондар, Людмила Вікторівна; Синчук, Вероніка Володимирівна; Proskurka, Nataliya; Bondar, Ludmila; Synchuk, VeronikaУ статті висвітлено особливості впливу самоставлення студентів на вибір стилю поведінки в конфлікті. Представлено аналіз вікових особливостей розвитку самоставлення студентів, основних новоутворень юнацького віку. До психологічного дослідження впливу особливостей самоставлення на вибір стилю поведінки в конфлікті, було залучено студентів другого курсу, що навчаються в Національному авіаційному університеті.
- ItemДо проблеми формування високого рівня рефлексивності у навчальній діяльності студентів(2015-03-19) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemДослідження готовності студентів-першокурсників до здійснення самостійної навчальної діяльності(2010-03-08) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemЗАВДАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ.(2015) Бондар, Людмила Вікторівна; Ісхакова, Наталія Гаріївна
- ItemЗагальна психологія(2007) Бондар, Людмила ВікторівнаОсновною метою вивчення дисципліни є забезпечення всебічного, гармонійного розвитку майбутніх спеціалістів на засадах поєднання професійної підготовки та основ психології, надання майбутнім фахівцям знань з основ загальної психології, а також формування продуктивних умінь, застосування цих знань у житті та професійній діяльності. Задачею вивчення навчальної дисципліни є оволодіння теоретичними та практичними знаннями галузі психології, з’ясування проблем психології на основі вивчення закономірностей психічних процесів, психічної діяльності, емоційно-вольової сфери, індивідуальних особливостей особистості, розвитку колективу та психології спілкування. Одержані знання допоможуть фахівцю у вирішенні професійних задач: практичному застосуванні психологічних знань характеристики особистості, розвитку колективу в системі соціальних норм і стосунків, при розв’язанні актуальних соціальних проблем, соціологічного консультування, взаємодії з оточуючими людьми, здійснення різних видів допомоги та соціальних послуг населенню, у першу чергу слабо захищеним особистостям.
- ItemЗагальна психологія: Методичні рекомендації до самостійного вивчення курсу і виконання контрольної роботи(2007) Бондар, Людмила ВікторівнаМетодичні рекомендації до вивчення курсу «Загальна психологія» містять тематику контрольних робіт, плани семінарських занять, список літератури, тексти тестових контрольних робіт, словник психологічних термінів. Призначені для студентів Інституту заочного та дистанційного навчання спеціальностей «Соціологія», «Соціальна робота».
- ItemЗагальна психологія: навчальний посібник(2015) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemЗміст і динаміка навчальної мотивації студентів-практичних психологів(Національний авіаційний університет, 2020-03-20) Бондар, Людмила Вікторівна; Bondar, Liudmyla; Литвинчук, Наталя Борисівна; Lytvynchuk, NataliaПроблема мотивів поведінки і діяльності — одна із найважливіших у психології. Велика плеяда науковців досліджувала феномен поняття «мотив», але так і не прийшла до однозначного визначення. Є. П. Іллін розглядає мотив як складне психологічне утворення, що спонукає до свідомих дій та вчинків, а також є основою для цих дій. Визначенням «мотив», за Ілліним, часто позначаються такі психологічні явища, як: намір, бажання, прагнення, побоювання тощо, у яких відображається наявність у людській психіці готовності, що спонукає до досягнення певної мети.
- ItemКопінг-стратегії ґеймерів дорослого віку(Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020) Бондар, Людмила Вікторівна; Проскурка, Наталія Миколаївна; Бойченко, Микита Максимович; Bondar, Ludmila; Proskurka, Nataliia; Boichenko, Mykyta; Бондарь, Людмила Викторовна; Проскурка, Наталия Николаевна; Бойченко, Никита МаксимовичУ статі висвітлено особливості копінг-стратегій ґеймерів дорослого віку. Представлено уточнення терміну копінг-стратегій, вивчення зв’язку копінг-стратегій та механізмів психологічного захисту, а також виявлення детермінант, що впливають на їх вибір. Так, основними особистісними детермінантами вибору копінг-стратегій було визначено наступні показники: «Я»-концепція, емоційний інтелект, вік, стать та ґендер, соціальна компетентність, приналежність до малих та великих соціальних груп, отриманий соціальний досвід. До психологічного дослідження прояву копінг-стратегій ґеймерів дорослого віку було залучено ґеймерів MMORPG «Perfect World». З метою вивчення прояву копінг-стратегій ґеймерів було використано ряд психологічних методик, а саме: методика діагностики копінг-стратегій Р. Лазаруса та методику діагностики ситуаційних копінг-стратегій «COPE» К. Карвера, М. Шейера й Дж. Вейнтрауба (в адаптації О. Расказової, Т. Гордєєвої і Є. Осіна). Окрім того, з метою діагностики механізмів психологічного захисту, була використана методика «LSI» Плутчика-Келлермана-Конте. Також, для дослідження соціально-психологічних чинників, що впливають на вибір копінг-стратегій ґеймерів дорослого віку, нами було проведено анкетування з використання авторської анкети. Отримані результати дослідження вказують на те, що в системі копінг-стратегій дорослих ґеймерів найбільшу роль відіграють копінги, що мають деструктивний та дезадаптивний вплив на особистість. За результатами кореляційного аналізу було встановлено, що високі показники витіснення та заміщення детермінують надмірне використання ґеймерами таких копінгів як втеча-уникнення та дистанціювання. Натомість, високі показники інтелектуалізації в системі копінг-стратегій ґеймерів можуть детермінувати вибір таких адаптивних копінгів як гумор, прийняття відповідальності та активний копінг.
- ItemМотивація навчальної діяльності студентів як провідний чинник підготовки майбутніх фахівців(Національний університет «Острозька академія», 2020) Бондар, Людмила Вікторівна; Bondar, Liudmyla; Литвинчук, Наталя Борисівна; Lytvynchuk, NataliaДана стаття висвітлює проблему підготовки кваліфікованих фахівців у процесі навчання у закладах вищої освіти. Засвідчується важливість вивчення мотивації навчальної діяльності студентів з метою підвищення ефективності навчального процесу та покращення професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Представлена стаття є узагальненням теоретичного аналізу наукових публікацій по темі мотивації навчальної діяльності. З метою вивчення навчальної мотивації студентів авторами було проведено дослідження за допомогою психологічних методик. Дослідження засвідчило, що домінуючими для студентів виявилися такі мотиви: отримання диплому, професійні, комунікативні, навчально-пізнавальні, соціальні, творчої самореалізації. Результати дослідження дали змогу виявити ієрархію мотивів студентів, які обумовлюють ставлення до навчання, активність в навчальному процесі, бажання стати кваліфікованим фахівцем. Автори вважають, що для професійного становлення майбутніх практичних психологів визначальними є навчально-пізнавальні та професійні мотиви, оскільки саме вони забезпечують свідому, активну залученість студентів до навчального процесу, орієнтацію на професійний розвиток.
- ItemМотивація навчання майбутніх фахівців соціальної сфери(2014) Бондар, Людмила Вікторівна; Ісхакова, Наталія Гаріївна
- ItemМОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ(Вісник Національного авіаційного університету. Науковий журнал, 2014) Ісхакова, Наталія Гаріївна; Бондар, Людмила ВікторівнаУ даній статті мотивація розглядається основою організації навчання фахівців соціальної сфери. Розглядаються різні групи мотивів та наголошується на важливості формування пізнавальних та професійних мотивів. На основі результатів досліджень мотивації першокурсників надаються рекомендації викладачам.
- ItemНавчальна діяльність та рівень розвитку рефлективності студентів-першокурсників(2013-03-22) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни "Психологія" для спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»(Національний авіаційний університет, 2020-03) Бондар, Людмила Вікторівна; Демченко, Наталія Іванівна; Литвинчук, Наталя БорисівнаНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Психологія» розроблено на основі освітньої програми та робочих навчальних планів № РБ –6-076/19, РБ –12-076/19 підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та освітньо-професійними програмами «Підприємницька діяльність в авіації», «Підприємництво та бізнес-технології», «Митна та біржова справа»
- ItemОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ(2013) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemОсобливості навчальної діяльності студентів першого курсу(2008-03-20) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemОсобливості навчальної мотивації студентів-психологів та психолого-педагогічні умови її розвитку(2017-03-23) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ(2013) Бондар, Людмила Вікторівна
- ItemПсихолого-педагогічні особливості адаптації першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі(2016-03-17) Бондар, Людмила Вікторівна