Browsing by Author "Божок, Анастасія"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemEducational and methodological complex of the discipline "Fundamentals of Marketing on Transport" for the English-language project(National Aviation University, 2021) Bozhok, Anastasiya; Божок, АнастасіяThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the formation of students of a modern system of views and special knowledge in the field of transport marketing, the acquisition of practical skills in conducting market research and promoting transport services to the market, taking into account the satisfaction of consumer needs and ensuring the effective operation of the company.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Лояльність клієнтів авіакомпаній"(Національний авіаційний університет, 2022) Божок, Анастасія; Шевченко, Анна; Bozhok, Anastasiya; Shevchenko, AnnaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань з управління лояльністю клієнтів авіакомпаній, набуття практичних навичок щодо вимірювання лояльності та задоволеності клієнтів, вивчення клієнтського враження та завоювання лояльності.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Основи маркетингу на транспорті"(Національний авіаційний університет, 2021) Божок, Анастасія; Anastasiya, BozhokДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу на транспорті, набуття практичних навичок щодо проведення маркетингових досліджень ринку та просування транспортних послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності компанії.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Поведінка споживача"(Національний авіаційний університет, 2022) Божок, Анастасія; Хороших, Вікторія; Bozhok, Anastasiya; Khoroshykh, ViktoriiaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є набуття студентами знань з дослідження поведінки споживачів та залучення потенційних клієнтів, аналізу даних поведінки споживачів, а також формування у студентів знань із забезпечення стійкого споживання, розробки та втілення ефективної споживчої політики.